miercuri, decembrie 31

2008 - al 25-lea an de viata

chiar daca anu' asta va ramane in istorie ca primul an fara tata, a fost totusi un an bun si as minti daca as spune ca a fost altfel.

2008 a fost al doilea meu an de libertate.

acum, cand el mai are putin si se termina, ma gandesc la intregul an si din pacate il vad doar ca pe un burduf de acordeon strans. habar n-am cand a trecut...iar cand ma gandesc la el imi vin in minte numai cateva momente din cele trei sute cincizeci si ceva de zile ale lui pe care le-am trait. dar daca ma apuc sa cant la acordeonul respectiv si sa-i intind burduful, melodia care astfel iese este una destul de lunga si cu diverse tonalitati, caci am avut parte de multe de-a lungul acestor zile.

- am slabit. cred ca mai potrivit ar fi sa spun ca m-am micsorat, caci de la marimea M cat purtam inainte am ajuns sa port S si cateodata si S sa-mi fie mare si sa fie nevoie sa mai fac cateva ajustari hainelor.
- am iesit din tara. pt prima data in existenta mea, romanul de mine a pasit in afara granitelor tarii. din pacate n-am scris despre asta decat un ciot de insemnare, asa ca singurele amintiri ale acestei experiente raman in memoria mea si in pozele facute cu telefonul. am trecut prin Ungaria (unde am vizitat Budapesta), prin Austria (aici m-am indragostit de Viena) si prin Germania (unde am vazut Munchen si un minunat oras de tara, ca satuc nu prea-mi vine sa-i zic). am dormit numai in masina, cu genunchii la gura, in cele mai imposibile pozitii, dar al naibii sa fie daca atunci nu m-am odihnit cel mai bine pe anu' asta :D de acolo mi-am cumparat masina si frane hidraulice pe disc pt bicicleta.
- am cumparat masina. da, in fata blocului exista un Golf III cu numele meu pe acte :D masinuta e buna, merge bine si nu am investit multi bani in ea. ar trebui sa-i schimb sistemul de distributie si placutele de frana, dar o mai las pana la anul ca oricum nu prea ma plimb cu ea. mai des calaresc masinile de la serviciu decat p'a mea.
- am upgradat calculatorul. in sfarsit am cumparat harduri, ca de prea mult timp visam la asta si nu se mai implinea. si ca sa fie treaba treaba am mai luat si o placa de sunet si ventilatoare. pt la anul as vrea un hard de peste 500 gb pe care sa-mi trec filmele.
- am luat camera foto. in rate, de la Emag, Canon PowerShot SX 100 IS. n-am avut ocazia de a face multe poze cu ea, insa cele pe care le-am facut nu prea m-au incantat. ori nu stiu eu s-o folosesc pe modul AUTOMAT, ori am pretentii prea mari de la ea, ori camera e slaba. ei i-am mai luat gentuta, carduri si acumulatori.
- m-am facut elegant. anu' asta mi s-a pus pata sa devin elegant si tot anu' asta s-a si intamplat, adica am devenit gorgeous. palton, cizme, camasi, pantaloni. pata mi s-a pus la nunta lu' N & E, unde am fost gorgeous pt prima data-n viata si am realizat cat de fain e sa te imbraci elegant si cu haine croite pe tine.
- am fost cavaler de onoare. si am participat astfel la a doua nunta din viata mea. in ritmu' asta n-o sa am decat 13 invitati la nunta :))
- n-am mai fost la munte. aveam de gand sa fac traseul de coasta al Fagarasului, insa pt ca n-am mai avut bani de echipament n-am mai plecat nicaieri. nu stiu ce-o sa fie la anul, ca daca e sa nu-mi mareasca salariul pe motiv de criza, trebuie sa strang serios din cur ca sa fac bani pt echipament. la anu' trebuie neaparat sa ma duc!
- am ramas fara rucsacuri. saracutele de ele au luat foc pe undeva prin Ungaria :( pe unul dintre ele l-am inlocuit deja, mai ramane cel mare, piesa de rezistenta a arsenalului.
- am facut sex, cat n-am facut eu in toti anii de pana acum.
- am vazut multe filme. peste 100, probabil cate si anul trecut.
- mi-am luat dvd player. cred ca e cea mai buna investitie pe care am facut-o anu' asta intru fericirea mea.
- m-am dezindragostit. un an am fost indragostit si un an mi-a luat sa inchei dragostea.
- nu am cunoscut oameni noi si nici nu mi-am facut prieteni, decat virtual. din punct de vedere social anu' asta mi-a fost oarecum slab. din a doua jumatate a anului am mutat socializarea in virtual, unde am vazut eu ca imi e mai bine.
- am luat lectii de dans :D am invatat salsa, bachata si cha cha. din pacate le-am uitat mai repede decat le-am invatat. cursurile s-au intrerupt prin iunie din lipsa de participanti. a fost fain ca m-am distrat si pt cateva luni am stiut si eu sa invart fetele :P
- am scapat de cosuri. dar nu definitiv, din pacate. chiar daca m-am tratat cu cel mai cel medicament de cosuri (pe care am cheltuit in final vreo 900 de lei), tot imi mai apar :( asa ca mai apelez din cand in cand la Unidox, pana cand probabil o sa usuc si ficatul, nu doar cosurile :))
- am plans. nu mi-am dorit sa existe respectiva ocazie ca sa fac asta, dar ideea e ca dupa multi ani in care m-am abtinut, am reusit sa plang si sa ma linistesc.
- am fost la opera. pt prima data :) am ales Madame Butterfly, din motive de "Un bel di vedremo", pt acest eveniment. spectacolul a fost ok, insa ideea de opera ma fascineaza in continuare si mi-ar placea sa ma mai duc.
- mi-am bulit nasul. de doua ori. prima data am intrat intr-o usa, iar a doua oara intr-o masina, lovitura in urma careia am ramas cu o mareata cicatrice, in forma de munte :))
- am scris pe blog. asta a fost primul meu an de blogging. am scris vrute si nevrute, prostii, despre filme muzici si placeri muzicale, nebuneli, suparari, despre dragoste si dezamagire. spre surprinderea mea, lumea s-a aratat interesata de insemnarile mele si de mine, iar de la o medie de 10 citiori/zi cati erau pe la inceputul anului acum s-a ajuns la 20/zi. am fost linkuit de bloggeri cunoscuti si mai putin cunoscuti, unii m-au pastrat in blogroll iar altii m-au sters mai apoi, cu unii am devenit mai apropiat. blogul mi-a fost printre cele mai mari placeri ale acestui an, mi-a oferit spatiu de refulare, spatiu de reflectare, de manifestare si desfasurare...exact ce aveam nevoie :)
- m-am barbierit mai rar. de la 1 saptamana am ajuns la 2 si chiar la 3 saptamani de stat cu barba :D
- nu am schimbat jobul. in 2007 mi-am spus ca in 2008 o sa schimb jobul. prima data n-am putut din motive de deces, apoi pt ca n-am fost lasat sa plec, apoi ca n-am gasit unde si, intr-un final, din cauza crizei. mi-au cam pierit gandurile de plecare, ma gandesc sa nu fac vreo mutare gresita si sa ajung apoi in curu' gol, ca naibii ma mai angajeaza pe mine cand toti angajatorii dau afara.

*************

la anu' vreau asa:
- sa nu ma ingras si sa ajung un buhait
- sa continui sa scriu pe blog
- sa-mi ajut mai mult familia
- sa vad si mai multe filme despre care sa scriu si mai bine
- sa-mi cumpar tot echipamentul de munte si sa plec in Fagaras
- sa-mi iau o geaca de piele cum avea Accio in Mio fratello e figlio unico si cum purtau italienii prin anii '70
- sa-mi iau un hard cat mai mare si sa transfer filmele si muzicile pe el ca sa le tin in siguranta
- sa schimb placutele de frana ale masinii si cureaua de distributie cu intreg mecanismul
- sa fac sa functioneze cum trebuie franele de la bicicleta
- si sa calatoresc cat mai mult.

dupa cum se poate observa, dorintele mele sunt mai mult materiale decat spirituale.
m-am gandit ca e mai bine sa nu-mi doresc chestii de genu' "sa ma indragostesc, sa ma insor, sa am un copil". nu ca n-as vrea, da' prefer sa nu disper dupa asa ceva si sa ma intristez pt ca nu se intampla, asa ca cel mai bine e sa se intample de la sine si eu sa fiu placut surprins de ele.

oricum...de fericirea mea, am eu grija!
chiar daca...

desigur ca au mai ramas chestii si impresii nespuse, doar asta mi-e stilul, insa sper sa mi le amintesc ca sa le consemnez si pe ele.

4 comentarii:

  1. Ai avut un an plin.
    Noi iti multumim ca ne-ai acceptat langa tine, si ne-ai suportat, chiar daca de multe ori nu am scris nimic timizi fiind, iar alteori am batut campii off topic ;)

    Vacanta placuta 13 !
    La Multi Ani !

    RăspundețiȘtergere
  2. un bilant bun pana la urma. sper ca 2009 sa-ti fie precum il doresti. la multi ani!:)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!