vineri, aprilie 13

dorintele mele, adica my bucket list

- sa ajung in Brazilia pana in 2010

- sa fac singur traseul de creasta din Muntii Fagaras

- sa ma casatoresc cu o fata minunata

- sa am doi copii, baiat si fata, si eventual gemeni

- sa-mi cumpar echipament (semi)profi pt munte

- sa bat Parisul la picior ori pe bicicleta, primavara

- sa am un salariu de 1513 de euro

- sa-mi iau motocicleta de tip naked

- sa ma imbrac elegant cat mai des

- sa fac si eu drifturi d'astea

- sa-mi tatuez numarul 13 intr-un cerc pe mana stanga deasupra cotului si in spatele bratului

- sa conduc prin oras o masina cu girofar

- sa pilotez o masina de raliu

- sa ma reincarnez


visuri:

- sa ma reincarnez

- sa ma reincarnez in trecut ca sa fiu contemporan cu toate filmele bune si cu Pink Floyd si Led Zeppelin si toata floarea rock-ului. si sa particip la un concert rock in care multimea e cuprinsa de amoc iar artistii rup instrumentele

9 comentarii:

  1. Simpatică listă ai... E foarte simplă, în sensul de comună, în sensul de ceva ce-ţi aduce un zâmbet tâmp pe faţă (cel puţin în cazul meu).
    Sper să-ţi îndeplineşti 'ceste dorinţe!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce rost avea sa-mi doresc ceva extraordinar, ceva gen "luna de pe cer"? sunt si eu realist, ca daca imi setam dorinte greu de indeplinit dup'aia deveneam trist si posomorat ca nu se mai indeplinesc odata.
    vorba aia, "bucuriile mici si dese cheia marilor succese" ;)

    multam de urare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eh, în niciun caz nu mă gândeam la ceva de genul "luna de pe cer", mai degrabă la ceva de genul "Să fac turul lumii" sau "să am pripriul meu aeroport" :)), sau nu ştiu.. Ceva care să te scoată din tipare, da, asta era!
    Anyway, nice to see some simple people! :)
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  4. am in plan si turul lumii, doar ca n-a venit inca acel moment in care sa simt cu adevarat ca asta urmeaza sa fac.

    RăspundețiȘtergere
  5. Când vei avea ceva bani puşi deoparte, vei face şi turul lumii, poate şi mai mult de atât. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. daca nu stateam in paris de doi ani nu scriam un comentariu, ma multumeam doar sa citesc si sa zambesc dar nu am de ales: ai dreptate, parisul e fain de "batut" primavara! si daca vii, da sfoara in tara, may be I can help!

    :)

    RăspundețiȘtergere
  7. multam de propunere, o sa tin minte ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. pt ca de l-a a fi data mea de nastere, numarul 13 a ajuns sa fie numarul meu preferat si, oarecum, un talisman al meu.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!