marți, decembrie 30

Away from Her (2006)

am fost cu mintea tulburata cat m-am uitat la Away from Her (2006), asa ca nu stiu daca am reusit sa-l vizionez in deplinatatea lui. filmul e scris si regizat de Sarah Polley.
o femeie se imbolnaveste de Altzheimer si impreuna cu sotul ei, cu care este impreuna de 44 de ani, hotaraste sa se interneze la o clinica pt oameni in varsta. chiar daca ii vine foarte greu sa se desparta de sotie, barbatul va accepta acest lucru intrucat este mai bine pt ea. dar curand boala i se va accentua si el va simti cu durere cum sotia lui nu-l mai recunoaste si cum dupa patruzeci si patru de ani in care au stat tot timpul impreuna ea nu mai stie cine este el. si nu numai ca l-a uitat, dar in acea clinica si-a gasit si un alt barbat asupra caruia sa-si reverse afectiunea. barbatul intelege si lucrul acesta, caci daca ea e fericita atunci si el este fericit, dar mai intelege si ca oricand o poate lua de la inceput.
subiectul s-ar fi pretat pt o capodopera, dar eu nu am vazut filmul ca fiind una. oricum, el asa e placut, frumos si delicat in sinea lui. te pune pe ganduri, te lasa cu intrebari si este un film din acelea despre care sa discuti cand iesi din sala de cinema ori cu prietenii dupa un movie party.
i-am dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!