vineri, august 29

ata ete

imi e din ce in ce mai clar ca nu voi mai pleca in concediu. masina n-am vandut-o si decat sa ma imprumut de la mama, mai bine imi bag un bat in fund si fac altceva. daca mama imi da banii trebuie apoi sa ma justific la sora-mea si la mamaie ca ce fac eu cu atatia bani si ca de ce dau banii pe cort pt ca oricum nu stau mai mult de 2 saptamani si n-are rost sa investesc banii in ceva ce voi folosi atat de putin :| decat sa-mi pun 3 femei pe cap mai bine ma duc in continuare la serviciu.

pana la urma cred ca asta o sa fac, o sa-mi vad de serviciu si o sa astept un moment oportun si plin de bani ca sa plec pe undeva. ma gandesc ca dupa ce vand masina totusi sa-mi cumpar echipamentul pe care il doresc, ca nu se stie ce-o sa fie in viitor. dar, ma mai gandesc si ca daca eu imi cumpar astea acum si o sa le folosesc abia la anu', pana atunci or sa apara chestii noi si mai bune si mai indicat ar fi sa pastrez banii ori sa-i duc la banca si cand va fi cazul sa plec sa-mi cumpar ce trebe.

mda...deci luni ma duc pana la Bucuresti iar de marti incolo intru in concediu...

ma simt de parca mai am un pic si intru in depresie. pe bune! chiar daca nu simt nevoia de concediu m-am obisnuit cu ideea unei perioade libere si plina de libertate incat imi vine sa urlu de ciuda ca nu pot sa fac ce vreau cu ea :((

daca tot nu plec la munte mi-ar placea sa lenevesc pe undeva, in NICIUN CAZ la mine acasa, si sa ma uit la filme, sa filosofez, sa mananc, sa beau bere si sa vegetez ca leguma de dimineata pana seara. asta ar fi asa, un concediu hedonist, lasciv, puturos si taaare inactiv fizic. de crezut sau nu, pt mine asta inseamna distractie si chiar mi-as lua liber de la serviciu ca sa fac asa ceva.

si inca ceva, ce-mi mai trecuse mie prin cap. daca nu-mi iau echipament, cu banii aia sa ma tatuez. vreau sa-mi fac pe mana stanga, deasupra cotului, un cerculet cu un 13 in el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!