joi, mai 29

m-am pizdit!

...adica mi-am facut o cicatrice verticala pe nas care in popor e denumita "pizda". m-am ales cu ea dupa o faza ca in filmele cu prosti, de radeam de mine pe strada n gura mare.
fiind cu masina prin oras m-am abatut nitel de la traseu ca sa ma duc la biblioteca sa returnez cartea lu' sora-mea. peste strada e un magazin Alb si Negru unde se gasesc si costume pt barbati.
dupa ce am iesit din biblioteca m-am indreptat direct spre masina. totusi, mi-am aruncat privirea peste umar, am vazut magazinul si mi-am adus aminte ca vroiam sa intru si la ei. am intrat in magazin, usa era deschisa, m-am uita la costume si la preturile mari. intre timp au mai intrat si niste tipi care n-au stat mult si au plecat repede. lamurit fiind ca nu am ce cumpara de la ei, am dat sa ies cat mai repede din magazin ca sa-mi vad in continuare de problemele de serviciu.

POC!

am dat cu o asa putere in usa de sticla de la intrare incat ochelarii mi-au intrat in piele, pizdindu-ma. pur si simplu n-am vazut ca usa era inchisa si m-am dus direct in ea cu putere. n-avea niciun ornament si mai era si bine spalata...pur si simplu era invizibila. asta a fost primul lucru pe care l-am zis vanzatoarelor "ce bine spalata e usa". una dintre ele mi-a adus repede un servetel ud si unul uscat caci incepuse sa-mi curga sange de la buba. eu nu mai puteam de ras de cat de dobitoc putusem sa fiu :)) am fost foarte multumit ca nu mi-am rupt ochelarii, caci pe ceilalti i-am bulit intr-un mod asemanator (m-a lovit usa de la tren cand ajungeam in Carta).
si-au cerut fetele scuze dar degeaba. mi-au spus ca nu eram primul care dadea in usa, insa niciunul nu intrase in ea cu atata putere :D m-am uitat apoi si am vazut ca lasasem o ditamai amprenta pe usa lor curata.
probabil asta mi-o fi pedeapsa ca in timpul orelor de program stau si casc gura prin oras :D bine ca nu m-a intrebat sefu' cum m-am ales cu buba...

2 comentarii:

  1. Foarte cocalarish poza ta...

    RăspundețiȘtergere
  2. te provoc sa-ti faci o dunga cu pixul pe nas si apoi s-o pozezi cu telefonul astfel incat sa se vada si totusi sa nu fii cocalarish! >:)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!