sâmbătă, martie 8

die by my hand

cam de o luna si ceva am inceput tratamentul cu Roaccutane. vreau sa scap odata si pt totdeauna de cosuri. m-am saturat de ele! cica medicamentu' asta e cel mai bun, e ultima arma ce poate fi folosita in lupta cu inamicii tenului. atunci cand toate medicamentele au dat gres, Raccutane le da jet si rezolva ceea ce ele nu au putut face.
imi pun mari sperante in acest tratament. mai ales ca rezultatele sunt cat se poate de vizibile, niciun cos pe fata mea :) un prieten d'al meu care a avut cosuri de 10 ori mai multe decat mine, a luat Roaccutane si acum are fata curata luna.
faza nasoala cu pastilele astea e ca efectele secundare sunt naspa. mi s-au uscat si crapat mainile mai rau decat iarna si nu pot sa mananc, sa rad ori sa casc pt ca mi s-au uscat si colturile gurii. cand deschid gura ca sa mananc uscaturile crapa si imi da sangele, de arat ca un vampir nesters la bot. bine ca exista creme hidratante cu care imi dau atunci cand am timp sau imi aduc aminte, ca altfel imi luam concediu medical si stateam numai in casa.
in prospectul medicamentului scrie ca un alt side effect, insa foarte rar, e suicidul. si cica e pe bune :D
mda...deci daca lipsesc mai mult de 3 zile d'aici e clar...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!