luni, ianuarie 21

eu despre mine in cuvinte si sintagme printre orori, placeri si ciudatenii

cuvinte:
amuzant, analitic, apolinic, autocritic, blogger, biciclist, cerebral, cinefil, cinic, copilăros, curios, distrat, ecologist, empatic, entuziast, fraier, gelos, gentleman, hedonist, impulsiv, loial, lucid, meloman, meticulos, montaniard, misogin, nebarbierit, neîndrăzneţ, "obisnuitor", ochelarist, optimist, paranoic, pasional, perfectionist, plictisitor, pragmatic, pripit, radical, realist, responsabil, sarac, sincer, şofer, timid, tolerant, uituc, vitezoman, visător.

sintagme:
admirateur professionnel, berbec, de neiubit, mono om, robul pantecului.

orori:
- nu suport usile deschise;
- femeile neepilate, inclusiv pe maini.

placeri:
- dulciurile;
- simetriile;
- listele.

ciudatenii:
- la gat am un snur negru pe care nu l-am mai dat jos de vreo opt ani de zile pt ca e atat de stramt pe gat incat nu pot sa-l scot decat daca il tai (ceea ce nu-mi doresc!);
- am cate o alunita pe fiecare parte stanga a corpului: pe genunchi, pe abdomen, pe piept, pe mana si pe obraz. si in zona intima :D ;
- la masa incep intodeauna cu desertul si imi place sa combin felurile intre ele (chiar si friptura ori floricele de porumb cu ciorba) pt ca reusesc sa ma bucur de fiecare in parte;
- am barbia oarecum stramba, adica usor ascutita spre dreapta, din cauza unui furuncul care mi-a aparut in partea stanga barbiei candva prin clasa a 7-a. la spital doctorul mi-a taiat furunculul si de atunci am barbia usor deformata;
- nu ma barbieresc mai devreme de doua saptamani si nu mai tarziu de trei;
- din clasa a 8-a ma tund numai zero sau numarul 1;
- nu pot dormi descult in nici un anotimp;
- nu pot sa stau pe closet daca am ceva in picioare;
- nu ma uit la filme trase din cinema ori dvd screener;
- nu salut cu "buna!", ci doar cu "salut!". celor mai in varsta decat mine le spun, dupa sex, "sarumana" ori "buna ziua".


voi completa pe masura ce-mi aduc aminte ori imi dau seama

8 comentarii:

  1. 'fraier si paranoic", imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. aproape-n ordine alfabetica :)

    RăspundețiȘtergere
  3. "la masa incep intodeauna cu desertul si imi place sa combin felurile intre ele...". Si tu ? Credeam sa sunt singurul ciudat la capitolul asta.

    RăspundețiȘtergere
  4. :))) fu tare postarea ..
    m-am regasit si eu in cateva.. mai ales, in SALUT!

    RăspundețiȘtergere
  5. cred ca ai vrut sa spui brate si antebrate cand vorbeai despre epilat,

    sa ma-nsel eu.....

    RăspundețiȘtergere
  6. nu indigo, cand am spus maini m-am referit la gambe.

    RăspundețiȘtergere
  7. sti vb aia .daca taceai filozof ramaneai .

    ai ratat din start ........iubirea .

    ea nu se epileaza:))

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!