sâmbătă, noiembrie 1

cine naibii m-ar iubi pe mine?

acum doua trei zile, in timp ce coboram o panta intorcandu-ma cu masina la serviciu, mi-a trecut prin cap o intrebare: "ce fata s-ar indragosti de mine? ce fata m-ar iubi pe mine?". raspunsul a venit cat se poate de repede si natural...NICI UNA! pana am coborat panta stiam si motivele pt care asta se intampla si eram impacat cu ideea. nu e c-as fi intr-o faza depresiva ori ca sunt eu pesimist din fire (dimpotriva) de mi-am dat un asemenea raspuns, ci m-am analizat la rece, realist, si asa mi-a dat: nu sunt de indragostit, I'm not loveable.

who the fuck would love me?

eu daca as fi fata, eu nu m-as uita la mine (bine...eu dac'as fi fata, as fi lesbi :D). cum naibii sa ma uit eu ca femeie la un barbat ca mine?!
sunt timid si rusinos, uneori posac, sunt nesigur pe mine (mai bine spus "nesigur pe reusita actiunilor mele"), neindemanatic, lipsit de mandria aia care ii face pe barbati sa fie cocosi, nu-mi place sa agat si sa spun vorbe dulci femeilor cu scopul de a le vraji si ademeni in bratele mele, pot fi usor catalogat ca un om bleg si prostanac, sunt copilaros, nu sunt cult (lumea are impresia ca eu as fi inteligent, dar de fapt eu stiu multe si nimic cu adevarat...sunt un diletant, cu alte cuvinte), nu am chestii pe care sa le povestesc ori spune pt a intretine atmosfera, sunt plictisitor, nu eman masculinitate, testosteron, nu am un job serios, sunt prea sincer si ingenuu pt secolu' asta, sunt puturos, necurajos, nepriceput si cate si mai cate.

probabil ca va urma...