marți, ianuarie 27

dorinta in curs de implinire

nu stiu ce am in seara asta, sunt foarte nauc si ametit, una gandesc si alta fac. simt cum mi se inavart creierii in cap @-)
oi fi deocheat, mi se sufla din sala...dar eu cred ca e mai degraba de la cosurile care mi-au aparut pe ceafa. a naibii dereglare hormonala, ca am cheltuit o groaza de bani anul trecut ca sa scap de cosuri pt ca acum sa-mi apara din nou, si numai ea tre' sa fie de vina. de data asta ma voi duce direct la endocrinologie, fara sa mai trec pe la dermatolog.

dar asta nu ma impiedica sa fiu sigur de un lucru si sa-l simt cum se intampla. ceea ce mi-am dorit devine din ce in ce mai pregnant printre sentimentele mele. am vrut sa devin mai nepasator fata de femei...si asta am primit!

pai ce plm atata frecus pt niste femei...
m-am saturat sa le cant in struna, sa fiu cu bun simt, sa fiu atent, sa le pun dorintele mai presus de ale mele, sa-mi doresc fericirea prin fericirea lor. ia mai da-ti-va incolo cu ifosele si capriciile voastre, ca deja m-am plictisit.
de ce trebuie sa stau eu dupa curu' vostru si sa fiu precum cainele la os? pt o amarata de gaura si alte alea? oricum gaura nu e sensul vietii mele, asa ca sictir! iar fara de altele alea am trait atata...
d'acum incolo nu trebuie sa te mai cuceresc eu pe tine, femeie. tu sa ma cuceresti pe mine, sa-mi arati ca meriti si ca eu sa mananc bataie cu rosii pt tine.

asta nu inseamna ca nu ma mai intereseaza femeile, Doamne fereste! =))

7 comentarii:

  1. aoleu! pai asta era saltul calitativ?
    ai grija ce-ti doresti... ca se implineste! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. e un salt calitativ pt respectul de sine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) that's what 'we' say all the time and look what happens...ciocnirile sunt inevitabile iar scanteile pot sari doar spre una din parti-iar asta nu e mereu in our control..
    oricum, partea cu 'sictir' a cam spus tot[da,sunt subiectiva, imi place cuvantul:) ]

    RăspundețiȘtergere
  4. si eu simt o dorinta mai veche asa cum ca ar fi in curs de indeplinire... sper sa iasa bine

    RăspundețiȘtergere
  5. Uau, Treişpe a avut o revelaţie!

    Până acum nu te-ai întrebat niciodată de ce toată lumea, când se combină cu cineva, trebuie ca unul dintre ei să-l dădăcească pe celălalt? Şi, da, sunt şi cazurile excepţionale.

    Vrei să fii cu cineva pentru că-l iubeşti, nu ca să-l iei de crescut. :D Sper că te-ai învăţat minte.

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am avut nici o revelatie, pur si simplu am inceput sa pun in aplicare un plan la care ma gandeam de multa vreme dar pt care nu reuseam sa ma mobilizez suficient de mult.

    cum am spus, sunt sictirit de capricii si chiar nu vad nici un motiv pt care as continua sa fiu "nice guy" pe gratis :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!