joi, august 14

mie imi plac (aproape) toate femeile

pe mine ma enerveaza oamenii care nu inteleg pasiunea mea pt femei, de ce-mi plac atat de mult...si sunt multi astfel de oameni.
de fiecare data cand emit o opinie despre o femeie se gaseste cate unul/una care sa comenteze ca de ce-mi place mie aia ca uite ce urata e. simplu...imi place pt ca eu reusesc sa vad ceva frumos la aproape fiecare femeie pe care o privesc. gata, daca una are curu' mare e neaparat urata...asa zic oamenii. nu e deloc asa! poate ca are curu' mare da' daca femeia aia emite mai multa feminitate decat toate pitzipoancele dintr-un club in mod sigur ea este mai frumoasa decat alea.

pt mine frumusetea feminina este alcatuita din 2 chestii: feminitate si sexualitate. o femeie frumoasa tre' sa fie si feminina, fragila, naturala dar si buna, sexoasa, apetisanta, provocatoare.
feminitate e atunci cand eu ca barbat mor sa o am pe acea femeie in brate. gesturile ei, candoarea, fragilitatea, naturaletea, puritatea...toate astea pt mine inseamna feminitate si ma fac sa-mi doresc femeia aproape de mine si numai eu sa ma bucur de ea. iar atunci cand simt asa ceva pe langa mine ma transform, simt cum devin barbat, cum masculinitatea din mine iese la suprafata si se manifesta. starea asta pe care mi-o induce o feminitate este poate la fel de intensa ca si orgasmul. ca barbat, merita sa te lupti pt feminitatea unei femei deoarece numai atunci cand ea iti apartine poti spune ca esti implinit si aproape de desavarsire.
sexualitate e atunci cand eu ca barbat mor sa o am pe acea femeie goala, incolacita peste mine. fiecare femeie e capabila de sex, fiecare femeie are ce-i trebuie pt a si-o trage cu barbatii. ca una are sanii mai mari decat alta, ca are curu' mai nu stiu cum si picioarele mai lungi, astea sunt detalii nesemnificative. semnificative sunt proportiile femeii si starea formelor de pe ea. acu' daca femeia e multa si nu se poate da singura jos din pat, ori pute ori ii atarna pielea si formele pe ea, atunci femeia respectiva nu are nicio sansa de a fi draguta. daca nu are astfel de probleme sunt mari sanse ca ea sa fie frumoasa din punct de vedere sexual. fiecare femeie in parte poate fi o buna partenera de sex daca are doi sani, doua picioare, fund, gura, dorinta de a face sex, nu e dezgustatoare la prima vedere si daca se poate intoarce singura de pe o parte pe alta :D

atunci cand o femeie are atat feminitate cat si sexualitate, atunci acea femeie e numai buna de iubit. cand are numai sexualitate e numai buna de futut. mai nasol e atunci cand o femeie are doar feminitate si deloc sexualitate...iar asupra acestei chestiuni nu pot emite opinii.

cu alte cuvinte, eu cand ma uit la o femeie o analizez si o accept asa cum e. important e sa emita feminitate si sexualitate, iar in functie de puterea semnalelor ei imi place mai mult sau mai putin. logic, nu? cum aproape in fiecare femeie exista macar un dram de feminitate si sexualitate, mai toate femeile pot fi frumoase si bune in ochii mei. am renuntat de mult la a mai crede in stereotipii, de a mai visa la sanziene cosanzene. iau femeile asa cum sunt si imi plac sau nu pt ceea ce au sau nu au.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!