duminică, iulie 27

sunt un pacatos

again...mi-am luat bere ca sa beau si sa ma amortesc. ziceam ca o sa am nevoie de asta pt a mai scrie ultimele mele ganduri care mi-au trecut prin cap. din pacate s-au ametit si gandurile intre ele de nu le mai gasesc.

am aflat ca Zorba a spus urmatoarea chestie: "Dumnezeu are o inima mare, dar exista un pacat pe care El nu-l poate ierta...cand o femeie cheama un barbat in patul ei si el nu se duce."
asta e, sunt un pacatos...
nu pot sa simt placere cu cineva de care nu imi place. am o pula dar am si un creier, un cap care gandeste mai mult decat pula. si nu-i spune pula capului ce sa faca, ci invers. deocamdata asa vad eu lucrurile, prin prisma experientei mele. cine stie cum o sa fie mai incolo?!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!