sâmbătă, ianuarie 24

blocaj

imi e din ce in ce mai clar ca devin confuz in alegerea cuvintelor atunci cand vreau sa scriu. am intrat in blocaj, intr-o perioada stearpa de exprimare, si asta pt ca nimic profund nu se mai intampla in viata mea. nu am lucruri asupra carora sa meditez, nu am ganduri asupra carora sa filosofez. toate dorintele mele actuale sunt de ordin material si mai putin spiritual, asa ca traiesc o perioada lipsita de profunzime, iar la asa traire asa ganduri.
am mai fost in starea asta si stiu cum e. vreau sa fac aia si aia, vreau sa am asta si asta, nu mai vreau pe ea si pe ea.
traiesc acea perioada a vietii cand imi vine sa-mi las barba sa creasca (tocmai cand mi-am luat aparat de tuns barba :D), sa renunt la serviciu, sa nu mai imi pese de femei si sa evadez in lume nemaipasandu-mi de societate ci doar de mine.

5 comentarii:

  1. cred ca celor care fug in lume nu le mai pasa nici macar de ei.
    cat de lunga-ti lasi barba?

    RăspundețiȘtergere
  2. blocaj mental->pauza->un mare gol ce trebuie umplut cu ceva..orice..intru pe net..hm..ce pot oare citi?din obisnuinta intru pe treispe's blog..si de ce dau?de un alt blocaj..o alta perioada stearpa..e o conspiratie a Spiritului Universal:))..nu..serios..nu-i a buna!
    [am uitat sa preciez:'comentariu' personal care de fapt nu comenteaza si poate fi sters oricand..in caz ca il postez]

    RăspundețiȘtergere
  3. Haide, mai, Treişpe, nu-i cazul să fii extremist. :))

    Really now, chill.. citeşte o carte, priveşte un volum de artă, sau un site, sau something like that.. Chiar nu-mi place de tine aşa.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai daca te intereseaza lucrurile materiale nu se cheama neaparat blocaj. stii si tu ca salturile calitative au nevoie de acumulari cantitative intai. sus cu moralul. mai cauta un film fain si iti trece :)

    RăspundețiȘtergere
  5. mai da' ce griji va faceti voi pt mine :P

    n-am patit nimic, ma simt bine, doar ca am intrat intr-un cerc in care ma invart ca acel coi. orice as incerca sa spun ori sa exprim nu pot sa fac decat folosind acea lista de cuvinte pe care am ramas parca blocat.

    deocamdata o sa las barba sa creasca atat cat sa nu ma deranjeze si sa dea bine la clienti, mai Puck.

    hyoscyamine, nu vad nici un motiv pt care sa-ti sterg comentariul, asa ca ramane. vorba poetului "ce e val, valu' trece" ;)

    Damo, io-s extremist din fire, doar ca acum parca nu ma simt asa.
    sau...chiar nu stiu...

    pai Lolilolito, ziceam ca ma intereseaza mai mult lucrurile materiale in defavoarea celor sentimentale, adica am devenit un materialist dintr-un sentimentalist. dar poate o fi cum zici tu.
    iar daca bag un film fain, cand o sa vreau sa scriu despre el o sa nimeresc in acel cerc de care spuneam mai sus...

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!