sâmbătă, august 30

fetele din viata mea si melodiile lor

intotdeauna mi-a placut sa le asociez fetelor de care mi-a placut, cate o melodie. nu stiu exact cum selectam piesele da' ma trezeam ca exista o anume piesa pe care cand o ascultam ma gandeam la fata respectiva.



(Fun Factory - I Love You)
melodia asta imi aduce aminte de prima mea gagica, prima fata cu care m-am tinut de mana, prima fata care s-a aratat interesata de mine, prima fata cu care mi-am manifestat eu dorinta de libertate :D
eram in scoala generala, colegi de clasa, clasa a 6-a sau a 7-a. datorita ei mi-am pus eu primii ochelari de vedere, ca ea purta ochelari si cand i-am probat si eu am avut fericita revelatie de a observa ca vad mai bine si ca vederea mea nu e chiar normala. de dragoste nu putea fi vorba atunci. pur si simplu eu am acceptat sa stau langa ea pt ca se aratase interesata de mine si voiam sa vad si eu cum e. a fost mai mult curiozitate decat dragoste. am stat impreuna vreo 2 luni de zile sau 4, nu mai stiu exact. era nasol ca masa nu o lasa sa umble cu baieti, iar cand ieseam undeva o lega de sora-sa ca sa-i spuna aia tot ce face. asa ca pe strada nu ne-am tinut niciodata de mana, doar la geamul clasei unde stateam amandoi pe pervaz si eram timizi impreuna cand ne uitam pe geam. pana la urma am sunat-o eu in vacanta de vara si i-am spus ca nu mai vreau sa fim impreuna. ma sucarise faptul ca ea nu ma suna sa vorbim si sa vedem ce facem cu relatia noastra care incepuse sa scartaie. acu' imi dau seama ca saraca fata poate nici nu putea sa vorbeasca la telefon din cauza lu' masa ori sorasa si uite ca eu m-am suparat cam degeaba pe ea.
imi dadusea ea de ziua mea o caseta cu Fun Factory si asa a ajuns melodia asta printre amintirile mele, ca deh...ea-mi daduse caseta si trebuia sa avem si noi melodia noastra.
pt ca toate astea s-au intamplat la o varsta frageda si pt ca eu am stat cu ea mai mult din obligatie, curiozitate, nu-mi place sa spun despre ea ca ar fi prima mea prietena. prima fata cu care m-am tinut de mana, dar in niciun caz prima mea prietena.


(Lenny Kravitz - I Belong To You)
cand ascultam piesa asta eram boboc la liceu, tocmai intrasem si eu in clasa a 9-a. si toata vacanta de vara dintre a 8-a si a 9-a n-am facut altceva decat sa ma plimb cu prietenii pe centru. eram noi o gasca de prieteni, fiecare mai avea gasca lui si uite asa am ajuns eu s-o cunosc pe fata asta. gagica era foarte frumoasa, dovada ca acum e top model si culege castraveti. ea fusese pe bune cu un prieten vechi d'al meu si daca asta nu mai avea nicio taina cu ea l-am rugat pe el sa ma introduca. faza a fost ceva de genu'. el s-a dus la ea si i-a spus ceva de genu' "uite, prietenul meu vrea sa va intalniti si eventual sa va puneti pe bune", asta in timp ce eu stateam cativa metri mai incolo. asa se faceau lipelile pe vremea aia, nu se ducea baiatul singur si isi punea prietenii sa vorbeasca pt el.
pt ca fata era chiar frumoasa am dezvoltat o pasiune draguta pt ea. acum imi dau seama ca ea a fost prima fata la care m-a atras pielea (am eu un fetis, o pasiune pt pielea fetelor :P), fragilitatea pe care aceasta mi-o arata si prima fata pe care mi-am dorit sa o tin in brate. ma bucur ca in urma ei am ramas cu aceasta piesa, una din preferatele mele si o melodie de vena tare buna :)


(Voltaj - 3D)
piesa asta imi aduce aminte de o moldoveanca pe care am cunoscut-o la mare. nu mai tin minte statiunea. eram cred ca in clasa a 10-a si traiam rusinea de a fi cu parintii la mare :D stateam in gazda la niste mosi iar cu tipa asta si cu fratesu' eram colegi de etaj. astia doi erau fara parinti si astfel pusi pe distractii. mai intai m-am conversat cu fratiso despre limp bizkit, descoperisem ca impartasim aceeasi pasiune muzicala. apoi a aparut si sorasa, mai mare decat el, roscata si cu parul lung, studenta sau eleva la un liceu din Bucuresti ce parca avea legatura cu avocatura. asa tine eu minte ca tipa voia sa se faca avocata. chiar ma intelegeam bine cu gagica. stateam pe terasa, discutam despre carti, mai filosofam si noi un pic cate ceva, adica ne conversam si o faceam destul de spumos pt cat puteam noi sa ducem cu creierele noastre de atunci. singura faza naspa, pt mine, era prezenta lu' tata pe langa noi. se asezase pe niste trepte mai jos si statea acolo asa, parca sa-mi faca mie in ciuda si sa ma timoreze si mai rau decat eram eu in prezenta fetii. poate daca nu era tata acolo as fi devenit si eu mai infipt si as fi scos ceva de la fata asta, da' asa cu tata acolo n-am facut nimic pt ca mie nu mi-a placut niciodata sa ma arat in fata lui. apoi seara fratiso m-a intrebat daca ma duc cu ei la discoteca. io fraier fiind si speriat de discoteca si de dans ca de ciuma i-am zis ca nu ma duc. abia apoi am realizat eu ca de fapt sora-sa il pusese sa ma invite... ziua urmatoare ei au plecat si uite asa am pierdut eu prima sansa de a fi cu o gagica. la ceva vreme dupa, prin Bucuresti fiind, mi s-a parut ca o vad, dar pt ca eram in masina nu am putut sa ma uit bine la ea si sa vad daca intr-adevar era moldoveanca de la mare sau mi s-a parut mie.
dupa faza cu gagica asta am dat eu apoi pe mIRC de o fata la care m-am plans si mi-am varsat amarul norocului ce-l ratasem. mi-am indulcit eu astfel suferinta. cu fata asta m-am conversat ceva vreme pe mail, cam o jumatate de an asa. nu mai stiu exact ce s-a intamplat atunci cand s-a terminat, dar cu ea n-am nicio amintire muzicala. interesant e faptul ca ea e prima din cele trei Dane cu care eu m-am conversat pe internet, ca toate cele trei fete cu care am avut o relatie internauta si cu care m-am conversat in mod frecvent s-au numit Dana.


(Voltaj - ...Tu)
asta e prima melodie cu ale carei versuri m-am identificat in intregime. se intampla prin clasa a 12-a.
fata care e cu piesa asta chiar aparuse dupa o iarna grea si ii eram astfel dator cu toata recunostinta mea. ea a fost prima mea prietena, prima fata cu care m-am sarutat, prima fata cu care m-am tinut de mana pe strada, prima fata pe care am dezbracat-o. din pacate nu am simtit pt ea dragoste, ci doar compasiune. un prieten comun imi povestise despre ea, mi-a spus ca e fata buna, ca face de toate alea, ca e desteapta si mi-a trezit astfel interesul pt ea. si cum eu aveam mare nevoie de cineva in viata mea am inceput sa ma gandesc atat de mult la ea incat ajunsesem sa simt ca o iubesc chiar daca nu ne vorbiseram decat 2 cuvinte si nu ne vazuseram decat 1 data. d'aia si relatia cu ea a durat doar 2 luni, in prima luna am fost indragostit de ea si in cea de-a doua m-am gandit bine daca o iubesc sau nu.
pe vremea aia aveam un caiet in care scriam eu versuri si tot felu' de chestii despre dragoste. simteam pe atunci la o intensitate magnifica, de 13 ori mai mare decat simtirea d'acum (acum fiind mult mai rational si mai lucid) si asta se vedea din epitetele, din comparatiile, din hiperbolele pe care le foloseam si din stilul pe care-l aveam atunci. din pacate nu mai am nicio amintire a acelor scrieri. am dat foc caietului dupa ce m-am despartit de ea...
ei ii scrisesem o scrisoare de dragoste care se intindea pe 13 pagini. asa am cucerit-o. cand i-am dar scrisoarea m-a refuzat frumos si mi-a spus ca nu poate sa fie cu mine deoarece ei i s-au aprins calcaiele dupa unu' mai in varsta decat ea. la vreo luna dupa asta mi-a dat SMS si mi-a spus ca vrea sa ne intalnim, renuntase la ala. atunci si-a lipit pt prima data buzele de ale mele. ii placea sa fie cu mine, si mie imi placea sa fiu cu ea pt ca era prima mea prietena. cand ne-am sarutat pt prima oara am stat vreo 2 ore unul lipit de celalalt. a fost minunat, a fost magic, a fost de parca dragostea in sine se materializase in sarutul nostru ce nu parea sa se ma termine. asa am descoperit eu ce inseamna sa fii indragostit si cat de puternic ma poate face sa fiu.
din pacate, iubirea mea ajunsese la cote alarmante si din cauza asta ea mi-a spus ca o sufocam, ca nu am lasat-o sa-mi castige dragostea si i-am oferit totul pe tava fara ca ea sa depuna vreun efort. probabil se referea la faptul ca lucrurile importante din viata sunt cele pt care muncesti. ea nu trebuia sa castige nimic de la mine pt ca eu ii ofeream totul si de aceea am avut eu impresia ca parca doar eu as fi in relatia noastra si ea undeva p'acolo, ca ea nu depune niciun efort pt noi si ca eu fac totul. am dat vina pe ea atunci si in prostia mea am blamat-o pt insuccesul relatiei noastre.
cand euforia dragostei s-a dus m-am trezit la realitate si mi-am dat seama cat de mult ma mintisem. vazusem in ea ceva ce ea nu era dar care voiam eu sa fie. eram prea prost atunci, prea inecat in dragostea care in sfarsit se revarsa din mine ca s-o vad pe ea asa cum era de fapt. pana la urma m-am vazut nevoit sa-i spun ca nu mai putem continua. i-am cerut inapoi scrisoarea si am ars-o impreuna cu caietul meu de scrieri.
abia tarziu mi-am dat eu seama ce a vrut ea de fapt sa spuna cand mi-a zis "nu a trebuit sa fac nimic pt a-ti castiga dragostea", caci intr-adevar asa e, lucrurile pt care nu muncesti nu par a avea o valoare foarte mare pt tine. am regretat ca nu am fost corect cu ea si ne-am despartit din cauza prostiei mele.
ne-am reintalnit apoi prin anii facultatii dar imi era prea rusine de ceea ce facusem ca sa stam mai mult de vorba asa cum ar fi dorit ea. chiar imi doresc sa o mai intalnesc acum ca sa-i ofer un buchet de flori si sa-mi cer scuze pt felul in care m-am comportat.


(Coldplay - The Scientist)
despre fata asta am incercat eu sa scriu ceva aici pe blog, dar n-am mai ajuns si sa termin.
eram in anul 3 de facultate. a trebuit sa plec la Bucuresti si in maxi-taxi am stat unul langa celalalt. era prima data cand aveam norocul sa ma asez langa o fata, ca pana atunci paream sa fiu sortit drept companion pt mosi si babe si barbati. ne-am conversat noi, ne-am inteles bine dar nu si am stabilit ceva concret. eu am coborat din maxi si ea mers inainte. ne-am reintalnit apoi in fata la Unirea. faza asta m-a dat peste cap, mi se parea de-a dreptul extraordinar ca eu s-o mai revad pe ea in aceeasi zi si in ditamai aglomeratia. mi-am zis "it was meant to be" si tare fericit am fost cand m-a invitat la teatru in week-end. dar n-a fost sa fie sa ne vedem atunci, si nici cateva luni dupa. isi schimbase numarul nu stiu ce facuse ca nu reuseam sa mai dau deloc de ea. asta pana cand m-am enervat eu intr-o zi si am zis ca trebuie s-o gasesc. nu puteam sa las lucrurile sa se termine asa fara ca macar s-o mai vad odata, sa stiu de ce nu am mai fost la teatru si daca exista posibilitatea ca intre noi sa se intample ceva. si mare noroc am avut ca am mai intalnit-o inca o data chiar daca nu stiam despre ea absolut nimic, doar numele mic si liceul la care termina. i-am vazut numele intr-o carte, am vorbit cu fata care tinea cartea, ea m-a dus la cel care o editase, acesta mi-a dat numarul unei prietene a celei pe care o cautam si uite asa am ajuns ca in seara zilei in care toate aste se intamplasera, eu sa vorbesc cu fata la telefon si sa-i spun ca vreau sa ne vedem. foarte incantata de situatie a acceptat sa ne vedem.
la intalnire a venit imbracata cu o fusta larga, bufanta si pana la genunchi, ceva gen gipsy skirt. tin minte asta pt ca de atunci imi place fetele imbracate cu asa ceva. ne-am plimbat destul de mult atunci si totul a fost asa ca o stare de gratie. o suna prietenul pe care ea nu-l mai suporta, imi spunea cat de naspa se simte cu el si imi dadea parca de inteles ca ar vrea ca eu sa-i fiu salvatorul, mi-a spus chiar "daca as putea, ti-as da inima mea sa ai grija de ea". pana acum n-am mai reusit sa gasesc pe cineva cu care sa discut asemenea lucruri si la o asemenea intensitate. cand a fost sa plece mi-a spus ca i-ar placea sa ne scriem, sa ne mai intalnim candva si mi-a zis sa am grija de sufletul meu. evident ca n-a fost sa fie asa, nu ne-am scris si nici nu ne-am mai intalnit. dar chiar si asa eu n-am vrut sa renunt. stiam ca o sa dea admitere la Cluj si m-am dus acolo sa o vad, caci nu stiam vreun alt loc unde as fi putut-o intalni. dar ea n-a mai dat la Cluj, a hotarat sa ramana in Bucuresti cu prietenul. mi-a spus asta la telefon cand am sunat-o s-o intreb ce face si daca e in Cluj. cand a auzit unde sunt a exclamat "o Doamne..." si a ramas fara cuvinte. din pacate nu putea vorbi atunci ca era inconjurata, i-am spus doar sa ma sune atunci cand va voi si i-am dat pace. evident ca n-a sunat :D
la ea ma mai gandesc si cand ascult James Blunt - You're Beautiful..."You're beautiful, it's true. I saw your face in a crowded place and I don't know what to do cause I'll never be with you."


(Reamon - Supergirl)
chiar ca supergirl. a suferit mult la viata ei, chiar daca nu mi-a spus niciodata de ce, dar cu toate astea a continuat s-o duca asa cum stia ea mai bine. ea e cea de-a doua Dana din cele trei de care am pomenit mai sus. ea m-a ajutat sa-mi deshid ochii asupra filmelor, cu ea am avut cele mai libere discutii pe care le-am purtat pana acum, de ea imi amintesc atunci cand aud cuvantul "prieten", de ea imi este dor.
eu 24 ea 42. ne-am cunoscut pe DC++, eu admirandu-i si laudand-o pt colectia ei de filme. ea incantata s-a oferit sa-mi trimita filme. eu i-am trimis inapoi bulbi de lalele. de la discutii despre marca de dvd pe care sa scriem filmele am ajuns sa vorbim despre noi.
a fost frumos. mi-e dor!


(John Mayer - Your Body Is A Wonderland)
cu fata asta ar fi mai multe melodii, Eric Clapton - Wonderful Tonight, Reamon - Tonight si The Troggs - Wild Thing. m-am oprit la cea a lui John Mayer pt ca asta a fost prima melodie pe care am asociat-o cu ea. daca pt Wonderful Tonight si Wild Thing titlul spune tot, pe Tonight am ales-o pt un vers, "so beautiful and wild" si pt ca aparea de fiecare data cand ma gandeam la ea sau cand incercam sa o uit.
cu ea povestea e mai lunga. a inceput in anul 4 de facultate dar radacinile i se intind de prin anul 1. in anul 1, in timpul vacantei de Paste, jucam fotbal cu un prieten si cu vecinii lui. fratiso se daduse la vorba cu o fata ce-si plimba catelul pe marginea terenului si ne lasase pe noi sa ne vedem de treaba. eram fara ochelari atunci si nu prea puteam eu s-o vad bine pe fata asta. atat cat puteam eu s-o deslusesc mi-am dat seama ca tre' sa fie foarta frumoasa. ma incanta in primul rand parul ondulat, tuns pana la urechi, ce ii dadea asa un aer boem si natural. era si foarte slabuta, delicata, trezind in mine un instinct protector. vreme de cateva saptamani mi-a ramas in minte fata asta. cred ca am mai vazut-o apoi de vreo cateva ori dar n-am indraznit sa-i vorbesc. nici nu stiu cand am uitat-o, ca daca n-o vedeam frecvent uitam de ea.
in anul 4 am intalnit-o din nou, dar n-am stiut imediat ca ea e. aveam impresia ca o cunosc de undeva dar nu reuseam sa-mi aduc aminte de unde. ne-am imprietenit destul de repede si a existat parca o atractie reciproca inca de la inceput. dup'aia aveam sa recunoastem amandoi de unde a venit si reciprocitatea asta, din asemanarea dintre noi. nu pot spune ca m-am simtit atras de ea de la inceput. imi facea placere sa-mi petrec timpul cu ea dar nimic mai mult. pana intr-o zi cand mi-am dat eu seama ca ea poate fi pt mine mai mult de atat. am deschis bine ochii pana mi-au sarit din orbite, s-au izbit de ea si s-au intors cu o asemenea putere incat mi s-au invartit prin cap vreme de cateva secunde facand acolo o dezordine de nedescris.
despre ea e vorba.

in liceu, prin clasa a 11-a, a existat o roscata cu parul carliontat. de atunci imi plac mie fetele care au bucle in par si parul lor e indoit si mie mi se plimba ochii pe curbele parului lor. nu-mi amintesc sa fii existat vreo melodie legata de fata asta. asa ar mai fi o alta fata, pe la sfarsitul clasei a 7-a de data asta, prima fata careia eu i-am dat o scrisoare de dragoste. cam de pe vremea aia incepusem eu sa scriu si sa tin acel caiet caruia i-am dat foc cativa ani mai tarziu. in acel caiet am mai scris si pt o alta fata de care mi-a placut tare mult prin clasa a 8-a. avea parul lung si ondulat si picioare lungi si voluptoase ce sustineau un fundulet bombat. ei nu i-am mai dat scrisori, am vrut in schimb sa-i dau un catelus de plus. m-am cacait sa fac asta pana cand m-am enervat pe mine ca n-am curajul s-o fac si l-am dat de suflet la altcineva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!