duminică, mai 25

primul sfert de poveste

intro
de atunci au trecut ani de zile. viata s-a schimbat, amintirile au fost folosite prea mult dupa care au devenit uitate, inlocuite. as vrea sa pot reda trairile pe care le-am avut atunci, insa nu-mi mai pot induce o astfel de stare. mi-ar fi placut sa scriu acum asa cum am simtit atunci, insa din interior nu mai vine nimic...
norocul meu ca am gasit un mail pe care-l trimisesem in America sa citeasca un prieten ca sa stie si el de ce am avut eu parte :D


"vineri...13 mai...la o luna de la ziua mea sau...la 22 de ani si 1 luna de la nasterea mea :D"

ma suna N, care era la Bucuresti cu V, ca au bagat Conversi la magazinu' la care fusesem cu o saptamana-n urma. eram la facultate...faceam kkturi ca sa se promoveze aia. ma suna asta, imi zice de Conversi, il sun pe tata, imi zice ca e de acord sa-mi dea bani...Bucharest, here i come! :D
ma duc acasa, mananc repede, ma schimb (cred ca am schimbat doar pantalonii...da' tricou ala cu alien fuck l-am lasat pe mine si am mai luat doar hanoracu' ala galben "brasil look alike"). imi da tata banii si plec.
ajung la maxi-taxi, imi iau bilet si intru. nu prea stiam unde sa ma asez...da' vad ca pe locu' din fata, la geam, e o geanta. ma gandesc ca acolo sta o fata, asa ca hotarasc sa ma asez pe scaunul de langa...doar nu avusesem niciodata norocu' sa stea o fata langa mine in maxi-taxi, asa ca de ce sa nu mi-l fac eu?! in fine! striga soferu' plecarea, intra toata lumea in maxi...si intra si ea...
am vazut-o, "draguta fata" mi-am zis, "da' are fundu' cam mare" :P se asaza langa mine si zice ca nu mai are timp sa se duca sa-si ia apa...eu ii raspund politicos ca ar mai avea. nu se duce. mai stau nitel si ii trimit SMS lu' N, ca urmeaza sa plec. in sfarsit pleaca si maxi-taxiu'.
parca trimite si ea un SMS...ma gandeam ca-i trimite prietenului, ca s-o astepte in Buc. se apuca dup'aia sa citeasca poezii. avea frate o gramada de hartii scrise de mana si dupa care citea. prima oara ma gandeam ca sunt scrise de ea, chiar eram curios sa aflu' asta, asa ca mi-am pus ochelarii ca sa vaz mai bine :D nu stiu sigur daca erau poezii d'ale ei...unele erau scrise de mana pe foaie iar altele scoase la imprimanta...mai tarziu avea sa scoata si o carte cu poezii :D
mai citea poezii, se mai juca la telefon (dadea SMS sau bip), se mai uita pe cer...si revenea iar la poeziile ei. in timpu' asta eu ma uitam la drum, la masinile care ne depaseau sau care veneau din sens opus. ma mai dadeam mai in fata cand erau stiri la radio...era faza cu Iliescu atunci, cu demisia lui din PSD. desi nu prea ma interesa ma faceam ca ascult, ca sa-mi mai fac si eu o ocupatie. 2 jurnale d'astea de stiri am ascultat :D
la un moment dat baga aia o piesa la radio care mii mi se parea cunoscuta. ma dau mai aproape...da' tot nu-mi dadeam seama ce e. o aud pe fata de langa mine ca fredoneaza melodia. o intreb cine canta.
- cantam tare?
- nu, da' zi-mi si mie ce melodie e, ca mi se pare cunoscuta

era o piesa de la Bere Gratis. cand am auzit ca e cantata d'astia mi-am pierdut interesu' pt melodie (acu' ma gandesc sa o iau da pa net...for good times sakes!) peste cateva secunde ma intreaba
- totusi...cantam tare? ca mi se mai intampla sa mai cant tare...

- nu, nu cantai tare

- si pe strada cand merg mai am obiceiul sa fredonez melodii destul de tare, incat sa ma auda lumea

- ...misto, chiar misto!
(in gandul meu mi se parea mult mai misto decat i-am spus ei...incepea sa-mi placa :) )
peste ceva timp ma intreaba altceva..."i-auite! iti plac?" si-mi arata cerul. erau nori pe el. ea imi arata norii!
- sunt frumosi...da' sa nu aduca ploaie" ii zic. sa nu aduca ploaie in fata, la Bucuresti.
- nu...astia nu sunt nori care aduc ploaia, sunt nori
nu-stiu-de-care...
nu mai retin ce denumire a zis ea ca au. am intrebat-o si mi-a raspuns ca ii plac norii, ca i-a studiat... "interesant, sa studiezi norii..."

cam atat si cu aceasta runda de discutii...totalizasem, cred, 3 minute de vorbit :D

mi-am adus aminte ca am o bomboana in gentuta...ma gandeam sa i-o dau ei, da' imi era sa nu creada ca daca ii dau ei ultima mea bomboana sunt innebunit dupa ea sau qestii de genu' asta (LOL, mult lol :D). bine, incepuse sa-mi placa de ea, da' nici chiar sa fiu atat de innebunit.
pana la urma nu am mancat nici eu, si nici ea, bomboana.
incepuse sa se vada Bucurestiu'. am scos telefonu' si i-am trimis SMS lu' N. trebuia sa-mi dea el niste bip-uri. deja uitasem ce ii scrisesem, caci mintea mea nu mai era cu mine, ci era langa. da asta bip... si il da lung de tot, eu ii raspund si el inchide.
- i-a uite-l si p'asta ba! offf...
- l-ai prins?

- l-am prins, daca da bip-uri lungi...eu ce sa-i fac?

mai sta ce mai sta si o vad ca se uita pe bluza mea...vroia sa citeasca ce scrie pe ea. intorc bluza si pe partea cealalta, ca sa citeasca si restu'. ii arat ca scrie Rock Heroes pe ea si ii explic ca pt cuvantu' ala mi-am luat eu bluza
- iti place rockul?
- da
- si mie imi place. imi plac aia clasici...Led Zeppelin, Pink Floyd

(mi-am adus aminte ca am acasa filmu' facut de Led Zeppelin. vroiam sa-i spun ca il am si ca vreau sa i-l dau...da', la fel ca in cazul cu bomboana m-am gandit ca dup'aia o sa zica nu stiu ce, asa ca am pastrat ideea pt mine)
- misto...mie imi place MetallicA
- si mie imi place Metallica!
- imi mai plac limp bizkit si Soulfly
- n-am auzit de Soulfly
- la astia canta Cavallera, ala de a cantat la Sepultura. sunt brazilieni ei. d'asta mi-am si luat eu bluza asta galben cu verde, ca steagu' Braziliei :D pt ca imi place Soulfly a inceput sa-mi placa si Brazilia :D
dup'aia a zis ea ceva de Queen, ca si-au gasit un solist si ca au cantat prin Ungaria...nu prea bungheam eu ce zice dar ma faceam ca pricep...asa am ajuns sa inteleg ca a fost si ea la concert. apoi mi-a zis ca nu a fost, doar a auzit de acest concert.

fraier si timid cum sunt intreb soferu' daca opreste la autogara si imi zice ca nu mai e mult. desi aveam tot interesu' sa raman alaturi de ea eu nu mai stiam cum sa fac si sa ma dau jos mai repede (iarasi mult lol) ma pregatesc, imi iau gentuta si bluza in mana si astept sa cobor. nenea din fata mea deschide usa, imi iau la revedere de la ea si cobor. vad ca e verde la semafor, traversez pana la jumate, ca se circula din dreapta mea...in fine...ajung la Unirea, ma invart eu p'acolo, imi iau Conversii si cobor. i-am dat SMS lu' N ca am terminat si ca il astept la Unirea.

ma gandeam ce sa fac...sa ma duc la KFC sa mananc, sa-i astept pe N si V afara. pana la urma nu m-am mai dus la KFC, desi era la cativa metri de mine, ca sa nu mai cheltui banii.
stateam ca prostu' si ma uitam dupa femei...ametisem naibii :D hi hi hi
mai faceam pauze din cand in cand...ma uitam in pamant si ma gandeam ba la femeile pe care le vedeam, ba' la fata din maxi-taxi. deodata vad ca se apleaca cineva si se uita de jos in sus la mine
- buna...ce faci?
- salut! uite imi astept prietenii. tu ce faci?
- ma duc la teatru. eram sigura ca o sa ne mai intalnim...

2 comentarii:

  1. ;)) Intrebare poate stupida: v-ati mai intalnit si dupa a doua intalnire? zic stupida intrebare pentru ca n-am citit tot blogul, tu poate ai scris, dar...

    RăspundețiȘtergere
  2. de fapt, acea a doua intalnire pe care o stabiliseram noi nici n-a existat. trebuia sa mergem la teatru in a 2-a zi dupa intalnirea de la Unirea, dar ea n-a mai venit.
    abia dupa cateva luni ne-am intalnit, asta dupa ce am cautat-o eu si am avut norocul sa dau de ea :D

    al doilea sfert de poveste nu l-am mai scris, desi ar trebui. am fost preocupat cu alte emotii ca sa stau si sa le mai retraiesc pe cele de atunci.
    totusi, un mic rezumat al intregii povesti l-am facut aici. daca n-ai rabdare sa citesti tot ce am scris eu acolo fa scroll pana la a 5-a bara de Trilulilu, adica la melodia "Coldplay - The Scientist" :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!