vineri, iulie 25

lasa-ma sa te las ca ma dor picioarele de la atata jobbing

am fost azi la Turnu-Severin si de la atata condus ma dor picioarele...de parca m-as fi dus pe jos.

am luat un nene la ocazie care avea buza de sus taiata in 2. era beat si nu mai stia ce patise, ori se taiase ori il batuse careva...probabil mancase bataie ca-l dureau si dintii de la cat de tare a fost.

inainte de nenea asta mai luasem doua tanti. una dintre ele, care s-a si asezat langa mine, era draguta si avea asa pe la 35 de ani. tot drumul a purtat ochelari de soare la ochi, acoperindu-i si fata. cand si i-a dat jos nu m-am putut abtine sa n-o complimentez. m-am cacait eu ce m-am cacait si pana la urma i-am spus sa nu mai poarte ochelari de soare pt ca e mai frumoasa fara. mi-a multumit frumos si mi-a explicat apoi ca-i poarta pt ca o dor ochii de la soare.
ar trebui sa fac mai des chestia asta, mai ales ca pt aproape fiecare femeie pe care o vad am si un compliment de facut. nu cred ca ar strica...nici pt ele dar nici pt mine.

"lasa-ma sa te las", cam asta ar trebui sa-i spun eu ei. lasa-ma sa te las...

se face o saptamana de cand am vorbit cu sefa de demisie si de mutare. parca am fi in filme cu prosti, pe bune. toata lumea stie ca vreau sa plec, sau cel putin toata lumea, dar nimeni nu vorbeste cu mine despre asta, toti se comporta de parca nimic nu s-ar fi intamplat. sunt primul om care vrea sa plece din TESA, care vrea sa paraseasca corabia si totusi nimeni nu-mi spune un cuvant despre asta. chiar daca de o saptamana nenea asta tot incearca sa obtina aprobarea sefilor pt a ma putea lua fara a isca vreun conflict, niciunul din sefi nu ma intreaba despre decizia mea de a pleca.
probabil se gandesc ca daca ei nu-mi aduc aminte despre asta eu uit si nu mai plec ori sunt prea contrariati ca eu, baiatu' ala cuminte si saritor si bun de pus la toate, vreau sa plec si nu stiu ce sa mai zica. sau or fi ajuns la concluzia ca nu sunt chiar atat de dispensabil si de simplu executant cum mi-a dat sefa de inteles ca as fi. nu prea-mi vine sa cred asta, dar e si ea o ipoteza.
oricum, sefu' e foarte contrariat asupra salariului pe care nenea asta vrea sa mi-l dea. ca de unde are el atatia bani ca sa ma tina pe mine? ca de ce-si ia nacela, ca trebuie sa aiba si lucrari la care sa o foloseasca? si alte rahaturi d'astea. ...cine stie, poate ca nenea asta baga mai putini bani in buzunar ca sa poata da salarii mai mari. zic si eu, nu insinuez nimic.

discutia despre demisie pe care am purtat-o cu sefa mi-a intarit ideea de a nu mai avea incredere in nimeni si de a face numai ce eu gandesc si nu altii. o fi ridicat ea ditamai firma din nimic, dar asta nu o face cea mai desteapta femeie din lume ci doar un bun manager, asa ca nu vad de ce as asculta de toate sfaturile ei. mai ales ca mi-a recunoscut cu nonsalanta (nu cred ca s-a prins de ceea ce mi-a spus) ca pana de curand ea credea ca toti oamenii sunt la fel si muncesc asemenea ei :)) sa fim seriosi, eu n-am varsta ei si nici nu am trait ceea ce a trait ea, dar cel putin stiu si constientizez ca oamenii nu seamana unii cu altii si ca niciun om nu e mai breaz decat altul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!