joi, iulie 24

fuck love do war

asa frumoasa-i viata dupa 2 beri ca-mi vine sa investesc salariul in lazi de bere. baui 2 beri si deja ma simt mai viteaz, mai lipsit de timiditate, mai indragostit, mai futacios, mai indraznet.

nu stiu de ce a trebuit sa ma indragostesc eu tocmai de ea. nu puteam s-o fac pt una care sa-mi arate mai multa atentie, mai mult respect, mai multa compasiune? asa m-am indragostit de fata asta care ma trateaza cu Flit, cu rece si uneori cu sictir, chiar daca mie mi se pare ca e bunatate. asa mi-e ciuda ca o sa plece peste tari si granite... o sa stea 2 saptamani p'acolo si in mod sigur ca o sa-si gaseasca pe vreunu' care sa-i ia mintile. iar daca nu, atunci o sa se mute acolo numai ca sa-mi faca mie in ciuda si sa n-o mai vad vreodata. offf...ca asa-mi vine acum sa ma duc si s-o iau de umeri, s-o scutur bine si sa-i mai spun inca o data cat de mult tin la ea :-<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!