duminică, mai 25

ce-am mai visat, ce-am mai cumparat, ce-am mai vazut

am dormit de ieri dupa-amiaza de la ora 18 pana azi dimineata pe la 8. de mult timp n-am mai dormit eu atat de mult... n-am avut un somn d'ala lung, fara intrerupere, ci m-am mai trezit pe parcursul noptii, am mai schimbat visele si pozitia.
interesant a fost ca am visat ca a batut la usa si ca s-a intors d'acolo de unde nimeni nu se mai intoarce. desi stiu ce s-a intamplat, mie tot nu-mi vine sa cred. am vazut, am auzit si am simtit in bratele mele dar mie tot nu-mi vine a crede si ma astept cateodata sa se intoarca, sa spuna ca a fost o gluma si sa ne reluam viata aia pe care o stiam si pe care eu mi-o pregateam. realitatea n-o cred, in schimb am crezut visul. parea real si m-am complacut in el desi simteam ca ceva e in neregula. nu mai stiu ce s-a intamplat la final, dar cerebral cum sunt mi-am dat seama ca nu e logic ceea ce se intampla si m-am trezit. abia atunci am dat cu nasul de realitatea adevarata, caci visul parea foarte real si chiar ajunsesem sa-l cred.

ieri a venit instalatorul si ne-a montat bateriile la bucatarie, baie si dus. in sfarsit am pus si noi baterii d'alea cu maneta (nu stiu care e denumirea lor tehnica) ca sa putem economisii apa mai bine. asta a fost un alt vis d'al meu :) abia astept sa compar consumul pe iunie cu cel de pe mai.

luni mi-am luat si DVD player, E-Boda. am mai incercat eu placa video, am vazut ca tv-outu' nu vrea sa mearga de nicio culoare, asa ca m-am dus hotarat la magazin sa-mi iau ceva cu care sa vad filme. sunt multumit de jucarie si in curand o sa-i iau si un flash usb de 2 gb ca sa nu mai stau sa scriu dvd-uri.

mai e o luna pana la nunta si eu nu mi-am luat costum, camasa si pantofi. joi am fost prin oras si m-am uitat la pantofi. m-a apucat plansul :( sunt INFECTI, urati cu spume, ca pt cel mai ordinar cocalar. ajunsesem sa vorbesc singur prin magazine si sa-mi plang de mila ca n-o sa am cu ce ma incalta la nunta. chiar daca vreau eu un outfit de unica folosinta (ca nu stiu cand l-as mai putea purta), totusi vreau sa arat si bine, ca doar sunt cavaleru' de onoare :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!