marți, mai 13

13 mai 2004, vineri

azi e 13 mai 2008. atunci a fost 13 mai 2004.

se spune ca viata e in acele momente care iti iau respiratia...
din acest punct de vedere viata mea e cat se poate de sanatoasa, caci a respirat constant tot timpul si niciodata nimeni si nimic nu i-a luat suflarea.
insa a fost o data, ca de n-ar fi nu s-ar mai povesti, cand viata mea a incetat sa mai fie searbada, cand mi-am tinut respiratia si mi-am dorit sa se intample, cand am avut parte de o intamplare pe care s-o povestesc nepotilor mei. caci eu asa imi analizez viata, amintirile si infaptuirile, in povesti pe care sa le spun copiilor copiilor mei atunci cand ei vor sta in poala mea iar anii peste mine. daca voi avea ce sa le povestesc inseamna ca am trait frumos, daca nu, inseamna ca doar am dus-o bine.
...probabil ca astfel de momente au mai fost in viata mea, pana acum. unii poate le-ar considera faine, pt mine insa sunt doar qestii pe care le-am facut, caci n-am simtit in ele intensitatea si acea stare de gratie pe care am trait-o atunci.
ziua aia de vineri 13 a fost doar inceputul urmatoarelor 3 luni frumoase cat a durat povestea, dar daca ea n-ar fi fost nimic n-ar fi existat, asa ca ea e cea mai importanta.

poate voi gasi timpul si starea pt a scrie si continuarea, caci de vreo cateva saptamani imi doresc sa fac asta...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!