vineri, aprilie 18

insemnare fara titlu si intr-un ritm accelerat

stau imbracat si astept sa vina momentul.
nu pot spune ca stau ca pe ace, insa stau cu un gol in stomac, cu o presiune in capul pieptului, cu un nod in gat, stau si ascult Wonderful Tonight care tocmai a intrat in Winamp...offf! :), si cu un ritm cardiac accelerat. oi avea eu tensiunea mica, da' in astfel de momente cred ca e aproape de limita maxima, sau o fi ajuns la valoarea normala dar inima mea e prea mica pt o asemena incarcatura. asa sunt eu, ma emotionez foarte tare inaintea momentelor importante. de data asta habar n-am ce-o sa fie si cum o sa se intample. ma duc mai mult de curiozitate, in virtutea inertiei si a obisnuintei.
...dar si ca sa-mi provoc soarta hehehehe >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!