duminică, aprilie 20

reintorcere din nou la viata pt a treia oara

ascult: "Pink Floyd - Coming Back to Life" (Pink Floyd > 1992 - The Division Bell) din 06:19 au mai ramas 06:07 @ 320 kbps - piesa nr. 14590/37744 >:)


s-am fost. si a fost fain, a fost frumos, a fost asa cum stiam si asa cum trebuie sa fie.

de mult timp n-am mai iesit din scara blocului in dreapta si sa merg drept pana-n parc. multe s-au schimbat d'atunci. s-a schimbat anu', mi s-a schimbat viata, cosurile si barba de pe fata, s-a schimbat pana si trotuarul pe care am mers de atatea ori si care acum e mai ingust. insa noi doi, ca oameni, nu ne-am schimbat...sau cel putin chimia a ramas aceeasi pe care o stiam si care-mi place cum miroase.
am zambit cand am ajuns acolo. am zambit pt ca ma bucuram, pt ca mai facusem inca cativa pasi intru fericirea mea si pt ca-mi placea. am observat ca purta cercei, ca nu avea parul lung asa cum credeam (am scris despre asta da' n-am mai si dat "Publicare postare"), ca e la fel de frumoasa si parca un pic mai cuminte sau mai retinuta in comportament. ea a observat ca am slabit mult, ca buzele mele au capatat o ciudata forma de expresie (e din cauza Roaccutane-ului) si ca m-am inaltat (i se parea din cauza trotuarului ingust care era mai inalt pe partea mea :D).
observi multe si multe sentimente te incearca atunci cand dupa multe luni te revezi cu cineva pe care-l credeai pierdut de langa tine pt totdeauna. si ti-e greu sa-i spui de ce viata ta s-a schimbat de cand nu v-ati mai vazut (pt ca tatal tau nu mai e decat in poze). dammit!
ne-am plimbat random si n-am mai avut nevoie de umbrela pt ca ploaia n-a mai venit. am mirosit florile, am facut baie de multime s-am rasfoit un FHM. n-am mai luat Bambino ca am uitat. oricum era prea frig pt inghetata.

si m-am simtit bine si confortabil. si linistit si impacat cu mine insumi.
exact ca melodia asta de am descoperit-o la Did si pe care o ascult neincetat de cateva zile.


ascult: "Pink Floyd - Coming Back to Life" (Pink Floyd > 1995 - Pulse) din 06:56 au mai ramas 06:48 @ 320 kbps - piesa nr. 14616/37744 >:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!