joi, aprilie 17

radaru' masii ,,|,,

scriu pe fuga...

mi-e foame, mi s-a inrosit ochiu' stang si nu stiu de ce, tre' sa-mi fac baie da' parca as mai sta nitel pe net, vreau sa ma culc mai devreme ca sa ma odihnesc, maine vreau sa iau inghetata Bambino.

io n-am avut niciodata noroc sa iau gagici la ocazie. numai barbati, mosnegi si mosnege. nici cand am mers cu autocaru' n-am fost mai baftos, sa stau si eu langa o fata frumoasa. bine...s-a intamplat doar o singura data insa asta va fi o alta poveste. am vazut o groaza de gagici facand cu mana la ocazie si niciodata n-am avut drum in directia in care mergeau ele :((

m-a luat radaru', bagamias! maine tre' sa platesc 100 roni ca am avut 77 in localitate. puii mei, e tare naspa sa mergi cu 50-60.! 80 e o viteza decenta si asta ar trebui sa fie peste tot. fizic nu pot sa merg asa incet cand sunt la drum lung. prin oras e alta treaba ca am cu ce sa-mi clatesc ochii, da' cand stiu ca tre' sa ajung undeva sa rezolv ceva nu pot chiar asa sa merg gura casca. trebuie sa-mi iau un detector de radar...offf, alti bani :(

3 comentarii:

  1. eu nu inteleg rolul antiradarului. daca radarul vrea sa te prinda cand faci o infractiune, de ce e legal sa stii cand vrea sa te prinda? atunci de ce mai exista radarul daca poti sa-l fentezi? sau antiradarul asta o fi mai mult de forma ca sa ma dai niste bani in plus pe ceva nefolositor...

    RăspundețiȘtergere
  2. exista detector de radar (care simte prezenta radarului) si antiradar (care bruiaza radarul). primul e legal si al doilea nu.
    antiradarul nu e de forma caci isi face treaba foarte bine, pt cine are :D sincer sa fiu, nici eu nu gasesc o explicatie pt care detectorul de radar sa fie legal...dar bine ca e. oricum si daca nu era tot nu putea politistu sa dovedeasca ca soferul are asa ceva. cand te opreste agentu' il scoti imediat de pe parbriz si il pitesti.
    la un moment dat auzisem ca politistii au detectoare de detectoare de radar :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Radarele erau initial puse in zone in care trebuia sa reduci viteza. Un fel de reductoare de viteza prelungite..probabil de-aici a venit ideea cu ''detectoarele de radar''.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!