luni, ianuarie 12

wallpapere (IX)



cea mai noua muza a mea, Melanie Laurent ;;)
cu toate ca am vazut patru filme d'ale ei, abia in al treilea am remarcat-o si odata cu ultimul am aflat si cum o cheama :D
chiar daca nu zambeste si e incruntata in poza asta, am pus-o totusi pe desktop. imi place pielea ei, parul nepieptanat si soarele din camera. parc'ar fi in V.S.T....pat de femeie frumoasa, zori si tot ce-i mai bun intr-o casa :)
tare mult mi-ar placea sa stau si eu intr-o astfel de camera, cu alb pe pereti, cu soare pe geam, culori prin fata ochilor...

4 comentarii:

  1. hei, te-ai schimbat la fatza:). ai lasat negrul din fundal pentru o culoare mai luminoasa. imi place.

    PS. frumoasa muza:)

    RăspundețiȘtergere
  2. n-aveam ce face aseara si plimbandu-ma printre temele de blogger am dat peste culoarea asta frumoasa din fundal. de mult cautam un background luminos ;)
    o sa mai umblu si pe la celelalte culori pana scot ceva care sa-mi placa, ca momentan nu-s multumit decat de fundal.

    PS: ai vazut ce frumos se vede poza cu muza pe fundalu' asta? :P

    RăspundețiȘtergere
  3. da, merge cu lenjeria de pat :)

    de muza e prima data in viata mea cand aud (sau cand o vad). simpatica mutrita.

    RăspundețiȘtergere
  4. pai am eu gusturi naspa la femei? :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!