marți, ianuarie 13

primavara in sufletul meu ( ? )

am schimbat tema si culorile blogului pt ca ma simt iluminat si, oarecum, am o stare de primavara in mine.
si am de gand sa schimb fotografia din header la fel cum imi schimb si wallpaperele, cum vad vreuna frumoasa pe care s-o simt, cum o pun colo sus.

dar ma intreb eu...oare cat o sa ma tina asta? ca nu degeaba era el blogul asa negru...

si apropo...daca nu era sa pun pe desktop poza de mai jos, nu cred ca schimbam tema si culorile p'aici.
...ca sa vezi ce poa' sa faca o femeie din mine :P

=============

si daca tot e primavara in sufletul meu, pe desktop si-n look-ul blogului, atunci sa fie si in muzicile cantate p'aici...


(Paulinho Moska - A flor e o espinho)

9 comentarii:

  1. Ma obisnuisem cu negru.
    Dar nu pentru negru tropaiam pe aici, veneam dupa insemnarile tale. Asa ca o sa vin si de acum incolo.

    RăspundețiȘtergere
  2. te-ai iluminat a primavara! macar la tine, ca aici e urat si ploua

    RăspundețiȘtergere
  3. e faina si ploaia, sa stii. e romantica :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Intra in Aspect-> fonturi si culori si editeaza acolo.
    Ce-ar fi sa incerci combinatiile astea? (Eu cred ca se potrivesc mai bine)
    Culoare de fundal pentru pagina #113355
    Culoarea textului #cccccc
    Culoarea linkului #99bbdd
    Title color #eeeeee
    Culoarea pentru descrierea blogului #7799bb
    Culoarea pentru titlul postarii #ffcc66
    Culoarea pentru chenar #446688
    Culoarea pentru titlul barei laterale #557799
    Culoarea textului din bara laterala #cccccc
    Culoarea linkului vizitat #aa77aa
    Font text trebuchet

    RăspundețiȘtergere
  5. Geo...iti multumesc mult de tot pt sfat si pt efortul de a-l concepe :)

    dar vezi tu, eu de mult cautam o culoare mai deschisa pt fundal, ceva mai de primavara asa. gasisem una mai luminoasa decat asta, dar pt ca ma dureau ochii de la ea am mai inchis-o putin si astfel am ajuns la (#bfbf77).

    si mai sunt cateva aspecte pe care tu n-ai de unde sa le stii dar de care eu am tinut cont:
    1) culoarea #820000 sa fie prezenta pe blog, culoarea mea preferata adica
    2) linkul sa fie o culoare din aceeasi paleta cu cea a textului
    3) verdele sa fie si el prezent
    4) sa am cel mult 3 palete de culori
    5) culorile sa fie pe cate posibil numere impare
    6) puse una langa alta, culorile sa ma faca sa ma simt bine si sa-mi inspire primavara
    7) fontul Georgia sa fie si el prezent pt ca e oleaca mai maricel si mai lat decat celelalte, iar literele lui au niste curbe frumoase

    spre exemplu, textul e scris cu #130000, linkul cu #990000 iar cel vizitat cu #710000.

    dupa cum vezi, motivele pt care eu mi-am colorat blogul astfel sunt cat se poate de personale si de subiectiv-stilistice.
    acu' eu nu stiu daca tie ca cititor iti plac culorile alese de mine, insa mie imi plac la nebunie si ma fac sa ma simt bine :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ultima fraza este cel mai important argument...

    RăspundețiȘtergere
  7. m-am tot gandit la asta... si eu am preferintele mele foarte bine definite in materie de culori (desi nu chiar atat de bine definite) si in materie de alte chestii... I guess we all have our preferences which define us :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!