duminică, aprilie 13

V. S. T.


(Vama Veche - V.S.T.)

vreau sa ma trezesc din somn intr-un pat de femeie frumoasa, sa miroase a mar si-a zori si a tot ce-i mai bun intr-o casa, ea sa-mi sopteasca "vrei un ceai?" eu sa-i spun "te iubesc! :)". iar apoi sa iesim in soare afara si sa mergem la piata impreuna, ea sa ceara un kil de mere eu s-o tin nebuneste de-o mana, s-avem bani noi amandoi dar sa plateasca ea :D. si cand merg peste 80 sa imi spuna mereu "mai inceeet :-s", ea sa strige "imi place zau, dar ai grija te rog de carnet O:-)" eu sa pun o frana brusca si sa ne sarutam. martea cand sant mort de beat sa ma duca usor pan' la pat si apoi ea sa ma dezbrace eu sa strig "asta chiar ca imi place =p~", sa se supere nitel "astazi nu esti al meu [-(". iar atunci cand ne certam, cand eu urlu si ea e furioasa sa nu-mi spuna "nu vreau sa te mai vad niciodata", ci sa-mi strige "vreau copii!" si sa fie cu mult mai frumoasa...eu sa nu stiu ce sa spun si s-o intreb "ne casatorim? ;;)".
e oare cineva care sa-mi poata da asa ceva macar de ziua mea?
mda...

imi vine sa inchei tot cu hitu' anului trecut, da' zic sa nu stric frumusete de dorinta.