vineri, ianuarie 30

nu le pot avea chiar pe toate...

faza nasoala la starea asta in care ma scald eu acum e ca nu-mi mai arde sa-mi dau cu parerea si nici sa depun efortul ca s-o scriu. mie asa imi cam place sa ma scald, dar sa nu mai am eu chef sa scriu si sa emit opinii, asta e cam nasol...
deh...nu le pot avea pe toate.

dar ce e mai nasol din ce e nasol, e ca si la filme parca ma uit cu ochi goi...iar asta e dureros pt mine. acum 2 zile am vazut al 1000-lea film consemnat pe IMDB, dar n-am stiut sa scriu despre el si chiar daca filmul a fost dragut nu am fost impresionat asa cum obisnuiam eu.

ata ete, eu sa fiu sanatos si multumit de mine! :)

4 comentarii:

  1. Măăăi, tie iti lipseste, dar iti lipseste răăăău de tot o femeie tunsa scurt, care sa te f... non-stop vreo 24 de ore. Sa vezi cum iti dispare starea asta nasoala din care nu poti iesi de ceva vreme. Am impresia ca tot de la femei ti se trage; precis este vorba de cea pe care o credeai femeia vietii tale si nu te-ai vindecat inca. Sau probabil ai patit la fel ca Alfie (http://www.imdb.com/title/tt0375173/) care, alergand dupa mai multe femei, s-a ales cu... singuratatea.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca m-am gandit si eu la varianta asta pe care o spui tu, si nu prea mi-a iesit ca ar fi adevarata.
    nu-i vorba de lipsa de sex si nici de fosta significant other. ea este totusi o cauza a efectului in care ma scald acum, insa e doar o cauza intre cauze, nimic special. s-ar putea totusi sa fie de la femei, ca n-am nici una inspre care sa-mi indrept atentia si energia, asa ca sunt intr-un stand-by complet.
    dar de alergat dupa multe femei, n-am alergat niciodata...daca au fost 2 sau 3 de-a lungul vietii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Peste una inseamna multe, peste doua - mai multe :)
    Si Alfie tot dupa trei.
    Daca n-ai vazut pana acum filmul, ti-l recomand. Cel putin pentru soundtrack.

    RăspundețiȘtergere
  4. l-am vazut.

    atunci cand alergi in acelasi timp dupa 2-3 femei inseamna multe ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!