joi, ianuarie 29

mda...femeile tunse scurt...

ca sa nu uit, ca de mult am zis sa scriu despre asta da' uite ca am uitat sau n-am avut dispozitia necesara.

ma...e ceva cu fetele astea tunse scurt, baieteste.
am observat ca sunt tare diferite de celelalte femei, au ele ceva al lor care le face sa fie mai atragatoare, mai sexoase, mai voluptoase si mai feminine. acum doua saptamani am vazut o astfel de femeie. am ramas prost! ce forme putea sa aiba, cate feminitate putea sa emane si ce efect a putut sa aiba asupra mea. m-a lasat complet nauc.
astazi am mai vazut o femeie tunsa scurt. un pic mai in varsta decat cealalta, dar la fel de apetisanta. multe femei cu un astfel de look am vazut si mai toate mi-au placut la modul acesta.
ma gandesc ca o fi datorita faptului ca li se vede gatul mai bine decat celor cu parul lung, ca par a fi mai salbatice, mai rebele pt ca si-au taiat parul...asta ar fi o chestie, dar nu reusesc sa-mi explic si de ce majoritatea dintre ele au o privire si un limbaj al trupului care emana erotism intr-un mod mai accentuat decat celelalte.

o femeie tunsa scurt si imbracata intr-o rochie de vara dintr-un din material usor ce se asterne frumos pe forme si cu spatele gol...pai o astfel de femeie e la fel de mortala precum veninul!

5 comentarii:

  1. eu tunsa baieteste :P
    da cu spatele gol nu stau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. ... şi evident cu sânii mici şi gura fragă, altfel nu se 'asortează'...

    RăspundețiȘtergere
  3. tu tunsa baieteste, da' ti-oi face tu odata o rochie d'aia cum am zis eu si atunci o sa vezi ce-or sa lesine barbatii in urma ta si o sa-mi dai dreptate ;)

    da, sani mici, dar nici bube :D acolo cat sa umple frumos causul palmei :)

    RăspundețiȘtergere
  4. cica sanul perfect -cat sa incapa intr-o cupa de sampanie :)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!