vineri, ianuarie 30

Gosford Park (2001)

acesta e cel de-al 1000-lea film pe care l-am vazut, sau cel putin al 1000-lea insemnat pe IMDB. iar pt aceasta ocazie am zis sa aleg un film care sa-mi ramana in amintiri, un film special care sa consemneze momentul de sarbatoare.

am ales astfel Gosford Park (2001) in regia lui Robert Altman. am crezut ca o sa vad un film d'ala british cu nobili care se indragostesc si pe care societatea nu-i lasa sa fie impreuna si chestii d'astea. insa filmu' asta a fost cu britishi, dar nici urma de o asemenea poveste.
care-i faza? la o partida de vanatoare organizata de un nobil se strang foarte multi bogatasi, fiecare insotit de sotie si de valet. se creaza astfel un amalgam de personaje in care fiecare are personalitatea, secretele, povestea lui si afinitati pt diverse alte personaje. doar personajul principal e cel mai oropsit dintre toti, ca pe el mai nimeni nu-l place. unii i-ar vrea banii, altii fata, iar cativa viata.
m-am speriat la inceput cand toate personajele filmului au dat navala peste mine ca o avalansa care ma sufoca si ma ametea de atatea nume si legaturi si barfe cate existau intre personaje. insa pe parcurs am reusit sa-i identific pe fiecare in parte caci scenariul e facut de asa natura incat afli povestea mai tuturor personajelor si reusesti astfel sa-i identifici nu numai dupa nume.

in fine...filmul e dragut si bine facut.

i-am dat nota 8!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!