miercuri, noiembrie 5

fluturele are in continuare doua aripi, doar ca acum bate numai din una

eu am crezut ca daca tanti nu a mai zis nimic de prietenul fetei insemna ca nu-l mai are si ca drumul catre ea e liber. da' uite ca nu e asa, ca ea inca e cu el si d'aia nu poate sa mearga cu mine la opera.
ata ete...

dar amuzant mi se pare mie ca maicasa n-a vorbit despre ea ca si cum ar fi deja luata. eu stiam ca fata are gagic, si ca purtam acelasi nume, dar daca n-a mai pomenit de el si a mai si prezentat-o ca fiind disponibila eu am zis ca momentul e oportun pt a incerca ceva. doar e maicasa, trebuia sa stie ca fata ei are pe cineva si sa-mi spuna de la inceput ca nu se poate. ea mi-a spus doar ca e posibil sa nu se poata din cauza deplasarilor pe care fata le are de facut, nicidecum din cauza prietenului ei :D cine stie...poate tanti ma si vedea ginerele ei, ca si-asa ne intelegem noi foarte bine :P