marți, noiembrie 4

un fluture are doua aripi

acum 20 de minute imi sarea inima din piept si imi doream sa fiu beat. din cauza unui telefon.

m-am chinuit vreo 30 de minute ca sa dau un telefon ce n-a durat mai mult de 30 de secunde.

in acele minute imi doream sa fiu ametit de bautura, imi scriam in minte scenariul convorbirii si cuvintele pe care aveam sa le spun, ascultam noua mea melodie de vena, ma uitam pe mess la statusul ei care parca se asorta cu al meu si imi faceam curaj sa dau naibii odata telefonu' ala ca doar nu era sa-mi ia cineva gatul pt asta. mai ramanea sa ma duc in fata oglinzii si sa repet scena pe care aveam s-o interpretez la telefon, dar cum gestul n-avea nici o relevanta, am repetat doar in minte: "alo, doamna G? sarumana, sunt eu C. doamna G, A i-ar placea sa mearga la opera? stiti...eu ma duc singur si ma gandeam, daca doriti si dumneavoastra, sa o invit pe A sa mearga cu mine..." nu stiam cum avea sa decurga discutia, asa ca n-am repetat decat aceste 37 de cuvinte.
si le-am repetat pana cand intr-un final m-am enervat si mi-am bagat picioarele si am apasat odata pe Call. am apasat, am asteptat sa sune, a raspuns doamna, eu am bagat textul, ea a raspuns, am convenit de comun acord asupra situatiei si am inchis. dupa care eu m-am linistit subit, am mancat niste ciocolata si m-am apucat sa scriu.

dupa cum spuneam, eu visez la fata unei colege de serviciu. ne-am vazut doar de doua ori in viata asta, odata am jucat perinita, cealalta data ne-am vorbit vreo cateva cuvinte...iar acum eu visez la ea. am tot vorbit despre ea cu maicasa pana cand am inceput sa fac scenarii in ceea ce o priveste pe ea, dar si pe mine impreuna cu ea, si mi-au placut atat de mult aceste scenarii incat am inceput sa visez la ea :D
si visez de mi s-au aprins calcaiele, ca d'aia m-am chinuit eu o juma de ora pana s-o sun pe maicasa, aveam emotiile alea pe care le am de fiecare data cand e vorba sa ies cu o fata :P
pana la urma totul a iesit cat se poate de bine. mama o sa vorbeasca cu fata si maine o sa ma anunte daca se poate sau nu :)