sâmbătă, octombrie 25

Bucurshitesti

cum ar fi dac-ar fi sa ma mut eu la Bucuresti si sa lucrez acolo?
pe de-o parte n-as putea, pe de alta n-as vrea, iar pe de o alta parte ar fi fain...

si chiar ar fi fain daca as sta sa analizez mai bine situatia. as avea un salariu de 2 ori mai mare decat cel actual, as avea un job exact asa cum imi doresc (iar asta conteaza foarte mult pt mine), as fi in buricul targului, in mijlocul evenimentelor si m-as duce si eu la teatru, la concerte si alte manifestari, m-as putea plimba cu bicicleta prin parcuri, as putea in sfarsit s-o invit la un suc pe fata unei colege de serviciu ca asa frumoasa e si interesant mi-a descris-o maicasa de m-a facut sa-i pun gand rau :P. din punct de vedere al activitatilor sociale ar fi numai bine pt mine.
dar Bucurestiul e poluat, e aglomerat, e zgomotos, e infect, e scump. e buna viata sociala, dar e buna si linistea iar aerul curat e excelent, mai ales pt un asmatic ca mine.
nu pot sa uit experienta pe care am avut-o odata cu tata cand, aflandu-ne acum cativa ani in intersectia de la Universitate si mergand cu masina cu geamurile deschise, pe mine m-a apucat criza din cauza prafului inhalat. sa tot fie 5-6 ani de la faza asta. daca atunci era praful cum era, daramite acum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!