vineri, septembrie 26

sa va ia naiba de bucuresteni cu traficul vostru cu tot

aveam de gand sa scriu niste injuraturi la adresa bucurestenilor care circula singuri in masini. sunt prea multi, mult prea multi si din cauza lor imi irosesc eu viata in trafic. aveam de gand sa-i injur, sa le-o trag, dar is cam obosit si nu mai am chef.
nu pot totusi sa nu-mi exprim indignarea fata de traficul din Bucuresti. de 3 ori am fost saptamana asta acolo si de fiecare data am injurat si mi-am bagat si mi-am scos. mi se pare incredibil cat de mult timp se pierde stand in traficul bucurestean. practic imi irosesc viata circuland prin Bucuresti. pierd ore din viata, ore pe care nu le mai recuperez, ore in care as fi putut face orice altceva. din cauza traficului am ajuns tarziu acasa si mi-am pierdut astfel si cele cateva ore libere care imi mai raman din zi dupa terminarea serviciului. eu cel putin nu stau in Bucuresti si nu circul zilnic p'acolo, da' pe bune daca ii inteleg pe bucuresteni cum pot sa suporte o astfel de pierdere de timp. probabil ca pleaca la serviciu cu 2 ore inainte de program si mai fac alte 2 ore dupa program ca sa ajunga acasa. astfel sunt 4 ore din zi pe care ei le pierd intr-un mod cu totul inutil.
luati-va fratilor biciclete, scutere, trotinete si mai lasa-ti-le naibii de masini. sunt prea multe, va irositi viata stand ca prostii in masini in loc sa fiti cu prietenii, in loc sa vedeti un film, sa cititi o carte ori sa faceti dragoste cu persoana iubita. si odata cu pierderea inutila a orelor vietii mai si poluati aerul pe care il respirati.

muie voua soferilor bucuresteni, muie voua si conducatorilor vostri!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!