duminică, octombrie 26

how I wish you were here


(Pink Floyd - Wish You Were Here)

de cateva zile tot ascult melodia asta. o ascult in masina, o ascult la calculator over and over again. mi-am dat seama ca de data asta n-o mai ascult cu gandul la ea, pe altcineva imi doresc eu sa am acum alaturi de mine, pe cineva mai important decat orice gagica de pe lumea asta, pe cineva care e acolo sus si ma iubeste.
am avut saptamana asta parte de niste faze norocoase, in care doar norocul m-a salvat sa nu ma ia radaru' ori sa lovesc masina. si ma gandeam "cineva acolo sus ma iubeste :)", iar de data asta chiar este cineva acolo sus :(
ma oftic atunci cand atunci cand ajut pe careva, cand fac vreun serviciu unuia cu masina si imi dau seama ca pe tata nu l-am ajutat niciodata, n-am avut ocazia. puteam sa-i duc si lui paleti, sa mergem cu masina la vie, sa facem tuica si tot felu' de chestii, sa-i iau cate o scula de la firma ca sa-si faca si el treaba mai usor. tot felu' de chestii puteam sa fac pt el, dar daca atunci n-am avut ocazia, acum nu mai am pt cine.
ma feresc acum sa spun exact lucrurilor pe nume. n-o fac pt ca asta nu mi-ar aduce decat tristete. eu stiu exact despre cine vorbesc si de ce vorbesc si nu mai am nevoie sa intru in detalii. n-as face decat sa rascolesc sarea de pe rana.
ata ete...

ta ta ta tatatataaa how I wish, how I wish you were here, we're just two lalala lala la lala:-"