miercuri, august 6

asta e nebun maica

n-am mai scris de vreo cateva zile. nici nu prea am avut cand dar nici nu am mai simtit nevoia de a scrie ceva.
chiar in momentu' asta am deschis larg portile ca sa se faca curent si sa mai intre aer proaspat d'afara.
azi am fost cu masina la RAR. a trecut micuta toate probele dar a picat la cea de frana pe puntea dreapta spate. am dus-o la un service, oamenii d'acolo au reparat-o, cel putin asa zic ei, eu le-am dat 50 de lei si am dus-o din nou la RAR pt revenire. am umblat pe naspa ca numerele expirasera, asa ca daca ma oprea politia eram direct la puscarie :-s maine dimineata vreau sa intru primul pe linie ca sa termin oadata treaba si sa o vand cat mai repede.
cu profitul de pe urma ei vreau sa-mi iau echipament de munte. deja mi-am facut lista cu ce-mi trebuie, imi mai lipsesc doar banii. evident ca n-o sa reusesc sa vand masina in timp util, pana la sfarsitul lui august, astfel incat sa-mi duc planul la bun sfarsit si sa plec intr-o drumetie solitara pe crestele Fagarasului.
o sa-mi iau si camera foto...in rate. trebuie sa am cu ce imortaliza traseele, peisajele si propria-mi nebunie, asa ca am decis sa recurg la compromisul ratelor.
am renunta la a-mi mai cumpara monitor lcd, am zis ca mai important este echipamentul de munte si oricum, monitorul de-l am acum e nasol doar ca e mic si face multa caldura, ca altfel n-as avea de ce sa-l inlocuiesc.
pana la urma am fost futut in cur si n-am mai plecat de la firma ca sa ma duc la nenea ala. nimeni nu-mi spune nimic...sefii ce au vorbit cu nenea si nenea daca ma mai vrea. acu' is ocupat cu organizarea excursiei si nu prea-mi mai arde sa schimb locul de munca.
am mai zis eu ca n-am noroc de femei la ocazie. azi am vazut o gagica misto ce se urca intr-o masina pt Bucuresti si o alta, cam milf, ce vroia sa ajunga la Slatina, Craiova sau undeva inspre Turnu Severin. eu de ce nu apuc sa iau fete d'astea cand plec la drum? :((
eu chiar am noroc la gasit bani pe jos. ar trebui sa fac o pusculita cu toti banii pe care-i gasesc pe jos si sa vad cat strang. bine...am bafta mai mult de monezi de mica valoare, dar si alea tot bani sunt si is curios sa vad cati bani gasesc pe jos.
se pare ca d'asta n-am eu noroc la femei, pt ca am la bani. nu ca as fi vreun bogatan, dar am soarta sa gasesc bani pe jos si sa cheltui sume mari.
in mod sigur barba ma face mai hot! de cate ori sunt nebarbierit observ cum femeile se uita la mine altfel decat atunci cand sunt barbierit. probabil pt ca arat mai matur femeile se uita dupa mine. bine...nu primesc fluieraturi si palme pe fund, dar le vad asa cum se uita dupa mine si deseori se intampla sa si pastrez un eye-contact cu gagicile. poate ca ar trebui sa ma bag in seama si sa fiu mai direct asa, ca aia de la Bangbus, ca oricum eu ma uit dupa ele pt ca arata bine si vreau sa le-o trag. da-o naibii de dragoste si de femei, ca toate-s...!

azi mi s-a intamplat o faza misto in autobuz. mare inghesuiala in autobuzul pana la RAR si plin de gagici si tineri care lucreaza la hypermarketurile din zona. pt ca spatiul era stramt am stat tot timpul cu mana pe fesele unei tinere domnisoare. cu o mana ma tineam de bara iar cu cealalta, indreptata in jos, tineam sacosa. langa mine o gagicuta tinerica si cu fesele tari (mmm... =p~). inghesuiala fiind, mana mea care tinea plasa se afla tot timpul in proximitatea feselor gagicutei. bine...n-o pipaiam sau ceva de genu' asta, numai ca mana mea ii atingea tot timpul funduletul. doar materialul subtire al rochitei imi despartea mana de carnea fundului ei care se simtea atat de tare la fiecare atingere incat doar autocontrolul ma mai tinea sa nu si infaptuiesc ceva. chiar ma gandeam "oare cum o fi sa o strang p'asta de buci?" bineinteles ca n-am facut asta, dar am continuat sa-mi tin mana pe langa ea. niciun moment gagica n-a schitat vreun gest la mine, chiar daca pt mine atingerea ar fi fost evidenta. poate ca ii placea sau poate ca se obisnuise cu aglomeratia din autobuz. punctul culminant a fost atunci cand ea s-a intors perfect cu spatele si mana mea a juns fix intre bucile ei............. pacat ca nu sunt atat de pervers incat sa calatoresc mai des cu autobuzul si sa vanez astfel de momente, ca tare fericit as mai fi :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!