miercuri, mai 21

gagici la ocazie

niciodata n-am avut noroc la femei!

si nu ma refer la fazele in care eu am fost fraier si n-am stiut sa profit, ma refer la fazele in care pur si simplu am avut ghinion la femei. cel mai bun exemplu e cu gagicile luate la ocazie. mai...de cate ori am mers eu singur cu masina NICIODATA n-am avut norocul de a lua o gagica draguta. numai babe si femei urate la care nici nu mai opream.
saptamana trecuta si azi am avut parte de 2 gagici bune, insa de fiecare data mai eram cu cineva in masina si n-am putut astfel sa ma bag in seama cu ele. singur daca eram in mod sigur ca n-as fi avut norocul sa le iau la ocazie. bineinteles, ca doar mie nu mi-e dat sa am parte.
prima gagica era o ametita pe care am lasat-o pe un camp unde trebuia sa se intalneasca cu un cioban. vorbea cu el la telefon da' ala nu aparea deloc. chiar m-am gandit ca i-o fi tras ala teapa si a trimis-o de bezmetica pe camp. am stat pana s-a hotarat fata ce face, ca doar nu era s-o las singura in camp, insa ea a vrut sa ramana sa se vada cu ala. nu mai stiu daca a fost teapa sau nu. gagica asta era buna ea asa, caci era genu' ala de fata de pune botu' repede si o vrajesti si o imbarligi repede. in schimb, gagica de azi chiar era misto. multa vreme dupa ce am lasat-o m-am gandit la ea si am regretat ca n-am fost singuri in masina. in mod sigur i-as fi facut avansuri, chiar daca nu ma vad facand asta. blonda, ochi verzi, sani frumosi, delicata...era genu' ala de fata in fata careia ti-e rusine sa spui vreo prostie. de delicata ce era nici usa la masina n-a putut s-o deschida.

2 comentarii:

  1. E interesant ca iei oameni ''cu ocazia''. Eu as lua numai in conditiile in care mi-ar parea cu-adevarat rau de respectivul\respectiva :)

    RăspundețiȘtergere
  2. cand plec la drum lung mai iau oameni la ocazie ca sa scot si eu de-o ciorba, cum se spune. dar nu intotdeauna iau oamenii pt bani. copii, pensionarii, oamenii necajiti merg gratis cu mine. si gagicile, evident! :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!