joi, august 7

de la S.R.L. la S.A.

in ziua in care RARu' m-a picat pt a doua oara ca nu merge frana dreapta spate, naruindu-mi astfel visul de a vinde masina si de a-mi cumpara echipament de munte din profitul astfl realizat, iata ca Google AdSense ma roaga sa-mi dea bani. dupa aproape 3 luni de cand le-am propus sa faca bani de pe urma blogului meu, iata ca in sfarsit s-au hotarat ca e momentul sa inceapa sa arunce cu bani in mine. momentan nu pot sa vad cum arata reclamele, sper sa pice bine si sa delimiteze posturile asa cum vreau. daca treaba o sa mearga bine cred ca o sa-mi dau demisia de la job ca sa stau acasa sa intorc banii cu furca.
iata ca dupa privatizare si trecerea la S.R.L., de azi blogul a devenit S.A.

maine ma duc sa-mi iau camera :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!