luni, aprilie 21

un week-end fain

am avut parte de un week-end fain. chiar daca a tinut doar 2 zile, cat tine el de obicei, mi s-a parut a fi fost mai lung d'atat. nu-mi vine sa cred ca peste cateva ore voi fi din nou la serviciu, back to my daily routine. ma simt ca dupa un concediu cand ma deconectez total de serviciu de nu mai stiu ce fac acolo si cum.
m-am intalnit cu prietenii si cu oameni pe care nu-i mai vazusem de mult, am dormit si m-am odihnit, am stat la calculator cat am vrut si am aranjat cata muzica am putut, m-am culcat in zorii zilei, am primit cadouri, am facut si mi s-a facut cinste, am ascultat Pink Floyd si in incheiere m-am plimbat vreo ora cu bicicleta.
probabil ca ma simt asa pt ca n-am mai impartit casa cu sora-mea, care a fost plecata. am avut parte de intimitate in spatiul meu intim si asta se simte. al naibii apartament cu 2 camere...

m-a sunat o fosta colega de facultate sa-mi ureze la multi ani. in timpu' facultatii nu cred ca mi-a facut vreodata urari si se gasi acum dupa doi ani de la absolvire. isi adusese aminte ca sunt si eu o floare si saraca de ea se simtea singurica si voia sa vorbeasca cu cineva. la faze d'astea ma oftic ca nu sunt si eu mai rau din fire, ca nu profit de ceea ce viata imi ofera pe tava, ca sunt mofturos si un fraier idealist. odata cu "multumesc!" puteam spune si "hai sa ne intalnim!". fata nu e rea, doar ca nu e genul meu si mie nu-mi place sa ma incurc cu d'astea. dar...daca mi-ar placea, mi-ar fi mult mai bine. as iesi mai des in lume, as socializa, as avea un partener de discutii, as avea pe cine sa imbratisez si sa fac fericit si as aduce o diversitate in viata mea.
pacat insa ca mie nu-mi place sa stric orzul pe gaste (adica sunt pretentios) si sa stau cu o fata asa, la misto. sa stau cu ea cat ma simt eu bine si apoi sa-i spun ei "la revedere!" si alteia "salut!". sunt prea timid pt a fi rau si pt a face faze din astea care ar putea sa faca o fata sa sufere. in mod sigur viata mea ar fi fost alta daca n-as fi avut bun simt si dorinta de a respecta niste principii etice, printre care si onestitatea. "ce tie nu-ti place altuia nu-i face" spune un proverb in care eu cred. asa ca daca mie nu-mi place sa fiu inselat, pacalit si folosit, nici eu la randul meu nu am facut asta.
urat, gras si nesimtit nu sunt, ma prezint oarecum bine, chiar atletic mai ales acum de cand am slabit, n-am defecte fizice, stiu sa leg cateva cuvinte si sa scot o fraza de Doamne-ajuta incat sa pot sustine un dialog, am simtul umorului. bine...sunt eu fraier, credul, timid, cu ochii dupa fete si ma aprind repede atunci cand nu sunt inteles (stingandu-ma la fel de repede), da' zic eu ca se poate trece usor peste aceste defecte ale mele. asa ca de ce nu m-am combinat eu cu toate gagicile alea care mi-au facut cu ochiu', in loc sa stau la 1 noaptea sa scriu bazaconii d'astea pe blog?
...de fraier, evident! si de timid, bineinteles!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!