marți, aprilie 22

gagica cu fustita

exista la mine in cartier, sau cel putin in zona asta, o gagica. dar nu orice fel de gagica, ci una cu fuste scurte. si nu orice fel de fuste scurte, ci fuste scurte scurte. adica fuste mai mici decat mana mea, fuste care d'abia ii acopera funduletul, adica fuste incredibil de sexy din care-i ies niste picioare superbe... adica gagica asta e facuta-n ciuda pulii, ce sa mai incolo si-ncoace.
nu stiu cum se face si cum de am norocu' asta, ca am vazut-o de vreo 4 ori pana acum. m-a imbolnavit de fiecare data, de ma duceam dup'aia sa le povestesc colegilor ce am vazut ca altfel nu-mi venea sa cred cat de scurta putea sa-i fie fusta. la inceput o recunosteam dupa fustita incredibil de scurta si cu model leopard. apoi am inceput sa o recunosc si dupa faţă. cu placere am descoperit ca fata e frumoasa si ca are si niste picioare mama mama =p~. in general fetele urate se imbraca atat de provocator, ca deh... dar gagica respectiva (nici nu-mi vine sa-i spun "asta") e chiar frumoasa. sau cel putin asa mi se pare mie de la volanul masinii. insa, pe cat e ea de frumoasa, sexy, provocatoare si buna, pe atat e de suparata. de cate ori am vazut-o era incruntata si neagra la fata. ciudat sa fie asa, zic eu, ca la cat e de buna trebuie sa se gaseasca vreunu' care s-o fericeasca in vreun fel.
azi am vazut-o din nou. stateam sa dau prioritate dreapta si o vad pe trotuar. i-am zarit fustita in secunda 2, am vazut ca e alta decat cea leopard si n-am mai plecat d'acolo pana nu am admirat-o in toata splendoarea ei. nu ma mai interesa ca aveam pe unde sa trec cu masina ori ca puteam sa fac coloana in spatele meu, am scos repede telefonu', l-am pozitionat pt poza si am asteptat sa o trag in cadru (:D). nu mi-a mai pasat ca deveneam penibil daca ma vedea sau ca ma putea injura si sa ma faca de ras. nu sunt genu' care sa scoata capu' pe geam si sa strige "fata fata, cand ti-o vâr si io?!", da' fac poze :D sunt si eu un porc, da' mai cu bun simt.
...si mi-a stricat ziua fata asta. n-am mai fost bun de nimic de atunci, da' norocu' meu ca asta se intampla pe la sfarsitul programului. fatuca schimbase fustita cu care eu o cunoscusem, avea una mov asortata cu cizmele la fel de mov (fustita leopard o poarta cu cizme leopard, evident) si era buna in draci. acum ii inteleg p'aia de se duc si violeaza gagici...pai cum naibii sa stai tu ca barbat si sa te uiti la una d'asta cum se onduieste si sa nu-ti vina sa-i faci ceva, ce naibii! barbati suntem si noi, nu stane de piatra.
daca o sa am vreodata ocazia sa o intalnesc cand sunt pe strada si nu in masina, o salut. nu fac eu chestii d'astea sa ma bag in seama aiurea, da' prea imi stau pe cap fustitele ei...

3 comentarii:

  1. Da, aici merg niste glume bestiale gen : Domnisoara, v-a cazut foaia cu numarul meu de telefon !

    RăspundețiȘtergere
  2. pune ceva mai de Doamne-ajuta pe tine, tine-ti spatele drept (daca esti mai cocosat asa de felu tau) si cand trece pe langa tine zi-i "buna, stiu ca nu ma cunosti si ca poate parea aiurea, dar te-am tot vazut prin zona si voiam sa te intreb daca ai vrea sa iesim la o cafea ceva... sa ne cunoastem. Nu, nu-mi raspunde acum, mai gandeste-te... mersi mult, sper sa te mai vad."
    si nu mai fa poze fara sa-i ceri permisie, ca e lipsa de respect. mai ales poze cu tel... :)) de groaza.. te face s-arati ca un jmeker de 2 bani

    RăspundețiȘtergere
  3. Kross, glume se pot face cu gramada...si d'alea misto si d'alea penibile de 2 lei :D

    Iko...eu n-am nicio treaba cu fata asta, doar ca ma fascineaza lungimea fustelor ei si de aici incolo picioarele si ea cu totu'. daca as vedea-o in pantaloni nu stiu daca as reactiona la fel. pana acum nu am vazut-o decat din masina, n-am avut ocazia sa ma intalnesc cu ea pe strada.
    dar sper ca atunci cand o s-o fac sa am si curajul necesar sa ma bag cu ea in seama, mai ales ca nu sunt genu'. textele nu mi le creez dinainte, imi place sa imrovizionez.
    stiu ca e de cacat sa faci poze cu telefonu', da' trebuie s-o imortalizez cumva, ca altfel nu-mi vine a crede ceea ce vad :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!