vineri, aprilie 4

MetallicA! vs. MetallicA?

pe 23 iulie vine MetallicA in Romania. in sfarsit!
stau eu si ma intreb acum daca sa ma duc sau nu. oarecum paradoxal, da' chiar stau pe ganduri. daca pana acum un an asta era unul dintre visurile mele, acum chiar ma intreb daca sa ma duc sa-i vad sau nu.
principalul motiv contra ar fi ca nu stiu cat de mult m-ar incanta prestatia lor live. oamenii astia au imbatranit si ei si dau cate un concert pe zi sau o data la doua zile. stau eu si ma intreb "oare astia mai au pofta de concert, mai canta ei cu patos, mai inseamna ceva pt ei versurile alea pe care le canta, mai dau ei riff-uri de placere sau totul e doar o chestie asa, facuta doar pt a mai castiga un ban in plus?" a fost o vreme cand am downloadat la greu concerte live d'ale lor. am observat de atunci ca ordinea cantecelor e aceeasi si ca interpretarea acestora seamana de la un concert la altul. as putea spune ca MetallicA live nu mai are secrete pt mine, ca daca m-as duce la concert as cam stii cum se va desfasura el si deci nu ma va mai suprinde intr-atat de fain incat sa merite sa ma duc acolo.
pana la urma si cantatul e o meserie si e cam greu sa faci de fiecare data cate un show original 100%, asa ca ii inteleg si pe ei. dar nici nu mai au forta de care dispuneau cand erau mai tineri, mai nebuni si mai in concordanta cu ceea ce canta. acum o fac pt ca trebuie, asta e impresia mea.

ziceam mai sus ca de vreun an nu prea am mai ascultat MetallicA. dupa un mic scroll vazui ca n-am zis nimic, asa ca tre' sa ma explic :P
deci...de vreun an nu prea am mai ascultat MetallicA. si pt ca ajunsesem intr-un moment de saturatie de MetallicA MetallicA MetallicA, dar si pt ca imi gasisem un alt punct de interes pt sentimentele si placerile mele. adica o fata. nu are rost sa intru in detalii.
sau are da' nu vreau. in fine...ideea e ca de atunci nici nu prea am mai ascultat rock, ci mai mult piese d'astea mai de corazon, de dragoste si de etcetera.
usor usor n-am mai ascultat deloc piese d'astea heavy.............asta ca sa vezi ce poate sa faca o femeie dintr-un barbat, cum il modifica ea pe el si cum ii tulbura existenta de se indeparteaza saracu' de la brazda lui. mda...

later edit: 180 de roni un bilet in fata scenei. n-ar fi foarte mult, da' de banii astia plus inca ceva ma imbrac si eu pt nunta, mai dau chiar si dar :D hmmm...sa-mi iau? sa nu-mi iau? hai ca de luat as putea sa-mi iau si apoi sa-l vand in caz ca ma razgandesc, cum am facut cu Rolling Stones...da' sa ma duuuc? sa nu ma duuuc? 8-|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!