miercuri, aprilie 2

vai de aia a mea :D

bai...deci nu-mi vine sa cred cum se aude muzica in boxele mele. incredibil! vai de pula mea cum se aude. BESTIAL! IN CRE DI BIL!!!

tocmai am montat noua placa de sunet si astea au fost primele mele senzatii care mi-au intrat prin urechi, ravasind carnea de pe mine si oasele de o sustin. chiar nu-mi vine sa cred cat de bine, de clar si de fain se aude. parca e alta muzica. pana si afisajul de la boxe a inceput sa se miste, ca pana acum nu facea nimic :P

2 comentarii:

  1. :)))
    in titlu cica vai de AIA mea si dupa cinci cuvinte tot ai zis care aia.

    :))) asa domne, sa nu ne tii in bezna. ascultare placuta, ce ailalata a mea. coada, mai. :P

    RăspundețiȘtergere
  2. asa-s io mai slobod la gura si d'aia nu m-am putut abtine pana n-am zis-o de tot :D

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!