marți, aprilie 22

insemnare aiurea si obosita dar cu un pic de talc

mi-este somn, mi se inchid ochi, da' parca nu-mi vine sa ma culc pana nu mai scriu ceva.

duminica am trecut pe langa niste pomi care crescusera aiurea pe marginea drumului. erau cativa pomisori, verzi, salbatici si chiar langa o strada intens circulata de masini. cu toate ca afara era foarte cald, in momentul in care am trecut prin dreptul lor am fost izbit de un val de racoare si aer curat de nu mi-a venit sa cred. cativa pomisori erau in stare sa se lupte cu poluarea si canicula facand aerul curat si racoros cum ar trebui sa fie. mi se pare incredibil de cat de putin e nevoie sa scapi de canicula si poluare, de cativa pomisori verzi care sunt lasati sa creasca...

tot ma gandesc la citatu' asta si nu reusesc sa mi-l scot din cap: "de-ai fi ca om asa cum esti ca femeie, ai fi minunata".
sunt cel mare dusman al meu, o stiu prea bine, dar nu ma ajuta cu nimic sa stiu asta.

4 comentarii:

  1. cum adica "de-ai fi ca om asa cum esti ca femeie"? ce vrea sa spuna ca eu nu inteleg? adica femeia nu e om sau ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG oceania, dar bag seama ca esti mai feminista decat credeam! :D Pun pariu ca nu asta a vrut sa zica treispe, cred eu ca el e un tip care respecta femeile;)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai nu Dinny, am inteles ca e un citat, nu ca ar fi spus Treispe lucrul asta. eu asa am inteles din text.
    in privinta feminismului, nu cred ca ma pot numi feminista ci, cel mult, postfeminista :).

    RăspundețiȘtergere
  4. Oceania draga, tu n-ai vazut niciodata o femeie frumoasa care atunci cand deschide gura iti provoaca greata? nu ca despre asta as vorbi eu in ceea ce am scris, da' cam asa sta treaba.
    pt mine, a fi femeie si a fi om sunt doua lucruri diferite. a fi femeie are de-a face cu feminitatea, cu eleganta, cu frumusetea fizica iar a fi om are legatura cu sufletul si tot ceea ce tine de el.
    sa zicem ca eu vorbesc despre o femeie absolut superba, dar care este foarte rea. ori nu ar fi ea minunata daca ar avea sufletul la fel de frumos pe cat are fizicul?

    ceea ce am spus, citatu' ala, nu e un citat in adevaratul sens al cuvantului, luat din vreo carte scrisa de vreun autor. e o "chestie", o "propozitie", o "idee", o ce vrei tu pana la urma la care eu m-am gandit ieri toata ziua. am ridicat-o la rangul de citat pt a o evidentia de alte idei, de alte propozitii si chestii si de a-i da un caracter important.
    cum blogu' asta il scriu mai mult pt mine, sa nu te astepti ca ceea ce scriu sa fie evident si usor de inteles. eu unu' stiu exact ce am vrut sa spun, dar nu am spus chiar totul pt ca mai citeste lumea p'aici si nu trebuie sa stie ea totu'.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!