joi, aprilie 24

curvelor, cu drag va multumesc ca existati!



azi, in timp ce ascultam melodia asta si ma uitam la trei prostituate cum se pregateau de defilare, m-a palit un gand, o idee, o dorinta.
cred ca cel mai misto lucru pe care l-ar putea face un barbat indragostit e sa se duca la curve, sa-si beleasca bine ochii-n ele, sa nu termine si apoi sa se duca acasa la femeia lui si s-o perpeleasca de prin toate paturile pana sus pe toate tavanele din casa, chiar cu riscul de a rupe lustrele. si s-o iubeasca fizic asa cum n-a iubit-o el niciodata.
tare eficienta mi se pare treaba asta. cred ca o saptamana de zile nu ar mai trebui sa-i ia flori ori sa-i faca pe plac pt orice rahat. in plus d'asta si-ar face si lui personal mult bine: in primul rand ca ar termina ceea ce cu mult chin a indurat, iar apoi ca si-ar mari respectul de sine pt ca nu a cazut prada ispitei si a ascultat de inima lui. s-ar simti un invingator iar rasplata pt lupta pe care a dus-o cu siguranta ar fi mult mai dulce decat ceea ce ar fi primit de la fetite.

cand o sa am ocazia, o sa incerc si eu treaba asta.

precizare de care am uitat:
daca esti femeie, citesti ce-am scris si te apuca nervii si o ura impotriva barbatilor, sa stii ca din cauza ta si a celor ca tine sunt barbatii misogini si din cauza ta si a celor ca tine exista divorturi. pt ca pur si simplu tu si cele ca tine nu vreti sa bagati la cap ca e in firea barbatului, in natura lui, in ADN-ul lui sa futa cat mai mult si cat mai multe. iar in loc sa-i apreciati pe barbati ca-si ignora aceste instincte si ca va sunt fideli trup si suflet, voi tabarati pe ei ca sa le scoateti ochii sa nu se mai uite la altele.
fraierelor! ce se-ntampla daca se uita si el saracu' barbat dupa gagici pe strada? tot la voi acasa se intoarce, tot pe voi va iubeste si tot pt voi munceste. doar n-o fi cal sa vada numai in fata.

vai ce tragedie, te-a inselat cu privirea. nenorocitu' cum a putut el sa se uite dupa gagica aia sexoasa?! porcu' ce e, cum a putut el sa se excite cand i-a vazut aleia tatele si curu'?! dobitocu' si mai vrea acum sa faca sex cu mine dupa ce i s-a sculat de la alea?!
pai vrea, ca tu esti in mintea lui si mainile sale pe trupul tau sunt croite iar buzele-i numai gustul tau il recunosc.

daca barbatu' tau vine acasa si vrea sa faca sex cu tine dupa ce a fost la curve unde doar s-a uitat, sa stii ca ala ţine la tine si te iubeste. si s-a gandit de multe ori inainte sa plece d'acolo, daca sa te insele sau nu. e atat de usor sa te lasi prada ispitei, mai ales cand ea iti este servita pe tava, incat trebuie sa fii foarte convins de sentimentele tale ca sa refuzi o asemena oferta.
voi femeile va plangeti ca va doare capu' cand sunteti la ciclu. da' habar n-aveti cum e sa stai cu coaiele umflate, cum se spune, sa fii excitat, sa ai in fata o femeie dispusa sa-ti satisfaca si cea mai perversa placere si tu sa-i spui ca nu, ca acasa te asteapta iubita. iar cand ajungi acasa si vrei sa te linistesti asta sa te dea in suturi afara ca ce porc esti. e al naibii de nasol pt un barbat sa fie excitat si sa nu termine. il doare capu', il dor organele sexuale si ii dispare pofta de orice.

in loc sa-ti certi barbatul ca a fost la curve, desi el saracu' nu a facut nimic acolo, intreaba-l mai bine ce anume a cautat el acolo, nu sari cu gura pe el imediat. ca daca el te iubeste si a fost acolo inseamna ca o parte din vina o ai si tu. o relatie se mentine vie de catre ambii parteneri si in egala masura, nu doar de catre unul singur.

fiecare om, fie ca e barbat fie ca e femeie, are nevoile (vorbesc la modul general) lui pe care trebuie sa si le satisfaca intr-un fel sau altul. daca nu e inteles/inteleasa, umbla de la una la alta/de la unu' la altu' pana gaseste pe careva sa-l/s-o inteleaga.

3 comentarii:

  1. nu inteleg de ce nu ne aducem acasa o bunesa si un bunoc, ca sa nu mai fie vb doar de privit, daca tot nu ne putem limita dorintele astea.

    pai nu/

    ce-i asta, privesc si apoi vin tot acasa? ori tot ori nimic.

    hehe, iti convine asa?

    RăspundețiȘtergere
  2. pai normal ca imi convine! eu ce naibii am scris mai sus?

    eu le-am vazut azi pe fetele alea fara sa vreau. stateau pe marginea drumului si ispiteau soferii. imediat m-a excitat ideea de a-mi face de cap cu o bunesa d'aia. desi pe mine nu ma asteapta nimeni acasa, m-am gandit cum ar fi dac'ar fi: as trece cu masina pe langa ele asa cum am facut-o azi si mi-as suna iubita sa-i spun ca mi-e dor de ea si ca o vreau. iar cand o s-o si am, mintea n-o sa-mi fie la bunesa aia, ci la ceea ce am in fata ochilor si in brate, ca doar la ea m-am gandit prima data cand mi-a venit ideea de sex si nu la bunesa, chiar daca ea a fost cea care m-a excitat.

    RăspundețiȘtergere
  3. si inca ceva...e nevoie de o bunesa in casa atunci cand iubita nu mai e o bunesa. si reciproca cu bunesul e valabila ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!