duminică, martie 16

qestii random

vineri, in timp ce vorbeam cu sora-mea la telefon si stateam in coloana ca sa intru in oras, am vazut o imagine care m-a lasat cu gura cascata. o gagica buna conducea un tir.............adica o fata cam de varsta mea conducea ditamai tiru'.......adica o fata draguta, blonda, cu parul drept si lung pana la nivelul sanilor si cu ochelari de soare la ochi era la volanul unui Renault Premium.....adica, ce sa mai, gagica aia conducea ditamai tiru' in timp ce eu ma plictiseam intr-o Dacia camioneta :|
...nu m-oi face eu ma sofer de tir si o sa-i dau blitz-uri lu' gagica asta de la Dumagas si lu' blonda ailalta de la Lazar Company?!

Puck ma sfatuieste sa nu arunc lucrurile vechi de la tara. sunt de acord cu ea. dar oare oi m-ai avea ce sa pastrez cand sora lu' tata se duce pe fiece zi acolo si mai imprumuta definitiv si fara stirea noastra cate ceva?

ziceam acu' cateva zile ca de la Roaccutane mi se curata fata de cosuri da' mi se si usuca in acelasi timp. am cam rezolvat problema asta. cum? cu Unguent cu extract total de galbenele. medicu' imi recomandase o crema buna, Clean-Ac, care contine apa termala de nu-stiu-unde si e speciala pt tratamentele anti-acnee. intr-adevar, dupa ce-mi dau cu crema asta fata imi devine mai elastica, tenul mai mobil si pot deschide gura ca sa mananc, dar costa o galagie de bani si efectul nu e de lunga durata. am dat pe ea 48 de lei, in timp ce crema cu galbenele costa 2 lei si are acelasi efect ca si ea, inca si mai bun. de cand imi dau cu galbenele mi-au disparut ranile pe care le aveam la gura si cicatricele de pe maini. de 8 lei mi-am mai luat si Gel cu galbenele care e transparent, se absoarbe repede in piele, da' parca nu e la fel de bun ca si crema. ce e naspa la crema e ca trebuie frecata mult pe fata pana sa intre in piele, ca daca nu intra lasa fata lucioasa si cremoasa. dar are un miros foarte placut de-mi vine sa-mi dau mereu cu ea.
saptamana asta sper sa ajung la doctor sa-l intreb daca galbenelele sunt contraindicate in tratamentul cu Roaccutane, ca sa nu fac totusi vreo prostie. bine ca nu ma insor in urmatoarele luni, ca nici copii nu am voie sa fac in timpul tratamentului :D

joi am vazut o faza tare misto cu pensionari. eu eram in masina parcat pe o strada cu prioritate din oras, aproape de intersectia cu o alta strada care se facea in dreapta mea. trebuia sa ma duc la banca. peste strada asta traversa un pensionar, in timp ce un al doilea pensionar, care avea si o umbrela in mana, era pe trotuarul celalalt avand si el aceeasi intentie. in locul respectiv nu exista trecere de pietoni. o masina condusa de o femeie vine in forta, franeaza in fata pensionarului si incepe sa-l claxoneze. acesta se enerveaza, grabeste pasul la insistentele zgomotului deranjant facut de femeie si incepe s-o bodoganeasca. la fel si celalalt pensionar, solidarizand cu colegul lui de varsta isi ridicase umbrela si, gesticuland cu ea prin aer, o certa pe soferita.
conform legii, soferita nu gresise pt ca p'acolo nu era trecere de pietoni si nici pensionarul nu se asigurase daca vine vreo masina sau nu. insa, conform legii bunului simt, soferita gresise flagrant. tocmai pt ca nenea ala are o viteza de deplasare invers proportionala cu varsta, pt ca poate o avea probleme cu inima si niste zgomote puternice si iritante l-ar putea speria si pt ca nenea ala, la varsta lui, i-ar putea fi bunic soferitei. chiar daca ea avea dreptate, nu se face sa claxonezi un batranel care traverseaza strada, nu e frumos.
dar nu asta m-a impresionat pe mine, ci pensionarii in sine. mi-a placut atat de mult cum gesticula nenea ala cu umbrela, incat mi-a venit sa spun "iubesc pensionarii". dar cum eu nu folosesc acest cuvant decat atunci cand trebuie si cui trebuie, am renuntat la a mai spune asta...asa sunt eu, mai habotnic in ale dragostei. a fost foarte haioasa faza cu cei doi batranei care o certau pe soferita aceea impertinenta. mi-am adus aminte de toti pensionarii pe care-i cunosc si pe care i-am vazut si mi-am dat seama de ce imi plac.
sunt altfel de oameni decat noi astia mai tineri. nu se grabesc, sunt respectuosi, onesti, justitiari, cred in valorile morale. ca mi-am adus aminte...acu' vreo 2 saptamani ziceam ca am vazut doi soferi cum se bateau. cine s-a bagat sa-i desparta? ...un pensionar! un biet batranel care ar fi putut lesina daca primea o palma din partea celor doi iritati. si cum spuneam, ei isi traiesc viata dupa alte principii decat astea contemporane, care principii sunt mult mai sanatoase decat ale noastre.
imi place cand vad oameni in varsta mergand incet pe strada, poate si pt ca nu pot mai repede sau pt ca nu au de ce. sau nu se grabesc pt ca nu sunt obisnuiti sa faca asta, pt ca atunci cand au fost ei tineri altfel se scurgea timpul si stateau parca sa adulmece viata si nu sa o traga pe nas ori sa si-o bage prin vene cum facem noi astazi. nu ma refer la droguri, ci la rapiditatea cu care incercam sa facem cat mai multe in viata, sa experimentam cat mai devreme cat mai felurite aspecte ale vietii. d'aia ei s-au dezvirginat la 20 de ani si noi facem copii la 13.
imi mai place cand vad femei in varsta imbracate elegant. nu pot spune despre ele ca sunt hot ori ca sunt bune, dar sunt mai frumoase stilistic decat multe din pupezele si pipitele de care nu mai ai loc pe strada. chiar daca sunt imbracate simplu, perfectiunea detaliilor si asortarea hainelor le face sa creasca in ochii mei mai mult decat o pipiţă.
respectul meu pt pensionari vine si din respectul lor general. pensionarii, in general, sunt oameni respectuosi cu care e o placere sa discuti sau sa-i vezi in actiune. ei ar trebui sa ne aduca aminte ca nu grosolania, impertinenta si nesimtirea conteaza in viata, atunci cand o luam de pe aratura dusi de valul "realitatii". da, realitatea e ca traim in secolul super vitezei in care cel mai bun castiga, dar nu asta conteaza cu adevarat in viata, ci felul in care o facem. cat mai corect, cat mai onest si cat mai frumos.
stiu ca am fost selectiv si am facut o descriere romantica a pensionarilor, pt ca ei nu sunt intotdeauna asa cum am scris eu...dar cand sunt, ne bat la fund rau de tot si ar trebui sa ni se inroseasca obrajii de rusine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!