duminică, martie 16

leapsa naufragiata

m-o "lepşuit" Puck (de ce m-o fi ales pe mine, nu stiu. poate pt ca raspund la toate lepsele si is mai activ pe blog...). zice ea sa spun ce mesaj as trimite eu daca as fi naufragiat pe o insula.

pai...nu prea-mi vine niciunul in minte, asta pt ca nu stiu in ce situatie m-as putea afla pe acea insula. de un lucru sunt insa sigur, nu voi trimite un mesaj de genu' "salvati-ma!". probabil ca mesajul va fi ori cu vreo dorinta de-a mea legata de ceva care-mi lipseste de pe insula ori cu laude :D tare mult mi-ar placea sa fiu si eu Robinson Crusoe macar 3 luni din viata.
cum ziceam, mesajele ar depinde de situatie:
1) daca as fi un naufragiat ca Robinson Crusoe - "vreau ciocolata, 3 femei frumoase si voluptoase, 1 tona de prezervative, carti, 1 bax de pixuri si de caiete!"
2) daca as fi pe o insula ca in LOST, mesajele ar fi zilnice si daca ar fi puse cap la cap ar iesi din ele un blog de naufragiat- "azi 13 s-au intamplat..."
3) daca as avea cam tot ce-mi trebuie - "sunt naufragiat pe o insula pustie. cu mine mai sunt trei femei frumoase care-mi fac de mancare si-mi satisfac poftele sexuale. si am o tona de prezervative. ziua vanez, explorez insula, mai repar la casa pe care am construit-o si inot. seara citesc din sutele de carti cu care am naufragiat (impreuna cu o tona de prezervative si trei femei superbe care-mi fac toate poftele) si imi scriu memoriile. nu vreau sa fiu salvat, ci doar sa ma laud. spune-i tu lu' mama si lu' sora-mea ca sunt bine."

2 comentarii:

  1. uite asa ca sa ai ce face:)

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tot vrei sa-mi dai o ocupatie, ia-mi un bilet pt zborul 816 (ca 815 a aterziat deja) de la Oceanic Airlines. banii ti voi dau eu dupa ce ma intorc ;)

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!