luni, martie 3

biografia

cand m-am gandit eu sa fac blogu' asta, am zis ca o sa insemnez aici toate chestiile care mi se intampla mie astfel incat, atunci cand voi ajunge la batranete, sa citesc aici si sa-mi aduc aminte ce am facut eu in ziua X. cu alte cuvinte, am zis sa incep sa-mi scriu biografia pe acest blog.
doar am zis, ca nu am si facut. mi se pare mai interesant si ma incanta mai mult sa scriu ce-mi trece prin cap, ce simt, decat sa notez ce am facut si am vazut in ziua respectiva. pe moment, mi se par insemnari lipsite de valoare, nedemne deluat in seama si de ocupat timpul cu ele.
insa, s-ar putea sa regret peste cativa zeci de ani ca nu am scris ieri ca am vazut 4 accidente auto (dinte care unul cu un mort) de am zis ca luna martie e tare ghinionista. azi, spre exemplu, Jumperu' nu se mai inchidea iar camioneta a ramas fara incuietoarea de la usa dreapta (o fi cazut pe undeva, pe jos). cam multe belele in 2 zile...
astazi trebuia sa ma mai duc la notar sa vad cat costa succesiunea, dar n-am avut timp.

ar mai fi chestii pe care le-am facut si care ar merita insemnate pt viitor, dar nu mi le amintesc sau nu-mi vine sa le scriu. sufletu' ma trage mai mult sa scriu ce-l doare pe el decat despre ce-mi vad ochii. deh...asa e cand ai ce refula.

2 comentarii:

  1. Bibiliografia sau biografia?
    Eu zic sa scrii despre ce vrei tu să-ţi aduci aminte. Şi asta cred că priveşte mai mult sufleţelul...

    RăspundețiȘtergere
  2. multam de observatie. am rectificat.

    RăspundețiȘtergere

fii sincer(a)!