marți, martie 4

o amenda penibila

azi de dimineata, in jurul orei 9 AM, am luat amenda pt nepurtarea centurii de siguranta. 2 puncte de penalizare si 50 roni, bani cu care trebuie sa cotizez la stat in termen de 48 de ore. asta fu' a treia mea amenda si a doua cu puncte. dar a fost si cea mai penibila...
mai toata ziua mi-am petrecut-o la Slatina. fost-am acolo cu un nene sofer pe un camion Roman Diesel, d'ala vechi si paraitor. mi-am adus aminte de vremurile cand eram eu mic si mergeam cu tata cu macaraua. cabina si scaunele erau la fel de jepate, iar in masina mirosea la fel cu hainele lu' tata cand venea de la serviciu: a ulei, a motorina si a transpiratie...
tare lejera a fost ziua asta lucratoare pt mine, zi platita, bineinteles. m-am plimbat cu masina si am dormit :)

asta seara, pt a 2-a oara pe anu' asta, mi-am scos bicicleta la plimbare. am fost cu ea sa dansez. bine...ea doar a stat rezemata de un zid si s-a uitat :) de data asta am avut si partenera stabila, si docila pe deasupra. adica am repetat destul de mult cu ea si nu a comentat cand nu-mi ieseau pasii. am repetat pana am reusit sa bag la cap si sa nu mai dansez mecanic. eram sigur ca daca as avea o partenera cu care sa repet over and over again voi reusi sa pricep dansul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!