miercuri, noiembrie 26

Yumeji, draga, loveste-ma in moalele capului cum stii tu mai bine si pune-ma la visare


(Shigeru Umebayashi - Yumeji's theme)


partea proasta a acestui concediu e ca acum stau mai mutl la calculator si la TV, suprasolicitandu-mi ochii si creandu-mi nenumarate stari de oboseala. ma dor ochii, mi-e somn si am inchis monitorul ca sa pot scrie in continuare.

n-am mai cantat niciodata pana acum melodia asta aici pe blog. n-am cantat-o pt ca intotdeauna am asociat-o cu ea si am vrut s-o pun cu ocazia unei insemnari fericite. dar acum nu mai e cazul, caci duse sunt acele vremuri.
si eu si ea ne ignoram reciproc. motivele mele le cunosc, le stiu bine caci m-au durut bine, dar sa fiu eu gorgeous daca pe ale ei le stiu sau le intuiesc. cu ce i-am gresit eu ei de ma ignora? sau stai...ca nu ma ignora complet, ci poate doar intelege ignoranta mea si o accepta, ca asa s-a mai bagat in seama de vreo 3 ori pana acum. dar tot cu chestii de care avea ea nevoie sau linkuri d'alea "hai sa-ti arat ceva fain". adica frectie la un picior de lemn.
imi doresc un surogat de razbunare, nu o razbunare in adevaratul sens al cuvantului caci nu sunt un om chiar atat de rau. imi doresc sa fiu eu "the leader" si ea "the clown", apropo de Slide. sa fiu eu cel care face muhahaha si se uita superior la celalalt. poate ca nu-mi face onoare aceasta dorinta, dar o Doamne...cat de mult imi doresc asta!
un sentiment de inferioritate m-a posedat tot timpul cat m-am vazut cu ea. si bineimteles ca si ea a avut grija de asta, caci nu degeaba am spus eu ca ar fi minunata de-ar fi ca om asa cum e ca femeie.
ma gandesc acum la ea pt ca sambata am auzit pomenindu-se numele ei dupa mult timp. doamna mireasa a incercat sa-mi faca lipeala cu o fata care o cunoaste. si doamna mireasa a profitat de ocazie pt a afla cat mai multe despre ea, lucruri pe care mi le-a impartasit si mie intr-o mai mica sau mai mare masura, caci nu stiu de mi-a spus tot ce stia. ea nu ma mai vrea cu ea.
si mi-a spus lucruri pe care le stiam si eu iar la auzul lor mi-am adus aminte de ce am iubit-o atunci. apropo...eu acum nu stiu daca o mai iubesc sau nu. pur si simplu am inchis robinetul pe care curgea iubirea asa ca nu pot spune ce se va intampla daca voi deschide iar robinetul... si mi-a mai spus ca ea a suferit mult in dragoste, ca a iubit si ca, poate, inca mai iubeste pe cineva care nu-i raspunde la fel. "dureros trebuie sa fie pt ea, mititica" m-am gandit eu si m-a apucat asa o nostalgie care ma mai tine si acum.

ma voi culca acum...sau cel putin ma voi pune in pat sa ma odihnesc in timp ce frumoasa melodie imi va rascoli simtirile.