marți, noiembrie 18

urma trend off


(Urma - Slide)

ce face un fan care nu gaseste pe net albumul formatiei preferate? ...il cumpara! :D

asa am facut eu cu Trend Off, ultimu' album Urma. si chiar ultimu' :(
acu' io nu regret ca am dat bani pe album. nicidecum, ca asa am ajutat si eu trupa. pacat insa ca s-au despartit, ca tare mi-ar fi placut sa platesc si biletu' la concert.

inca de la prima ascultare am pus urechea si sufletu' pe melodia asta. a treispea melodie de pe album, asa s-o brodit sa fie. "Slide" o cheama si tare bine suna si ii zice. pe langa sunetele calde si mieros (dulci si moi ca mierea) articulate, melodia asta mai are si versuri pe care daca le-as fi ascultat cam acum o luna m-ar fi facut sa scot urlete de manie si de eliberare.

You want to see me down
Crawling on the ground.
Begging for your help
You'll be the better man.

You want to see me crawl.
Confused by lack of hope
You'll get the perfect chance
To prove your style and grace.

Well what scares me the most is to lose all that hurts
And what drives me insane is the waste of your games.
You got to let it go.

You want me in your race
To stay behing your pace.
The leader and the clown,
I'll be the smiling one.

=================================================

eu intotdeauna mi-am spus ca sunt parca un clovn la circ, un clovn ce are ca unic job binedispunerea si intretinerea atmosferei din jurul singurei spectatoare a show-ului meu.
si da...mi-a fost frica sa renunt la ceea ce ma durea. imi era frica sa redevin gol, inca o data sa n-am pe cineva care sa ma umple. dar m-am saturat de toate jocurile la care luam parte.
si am tacut si m-am indepartat si aproape ca am uitat.
iar acum ascult melodia, imi place, o inteleg, ii dau dreptate...dar parca nu ma misca la fel cum ar fi facut-o acum o luna si ceva. si nu-mi vine sa cred ca asta se intampla, ca versurile astea nu-mi pun sare pe rana. am impresia ca rana s-a cauterizat mai repede decat ma asteptam si sarea n-are pe unde sa mai patrunda ca sa faca carnea sa sfaraie.
interesant cum de n-am scris "cicatrizat" in loc de "cauterizat"... pt mine cicatrizarea presupune si lasarea unei urme, pe cand cauterizarea inchide pur si simplu rana si o vindeca.