sâmbătă, octombrie 11

grea e viata de barbat printre atatea femei

am fost la Plaza cu doi prieteni sa vedem un film 3D.

mai frate ce de femei sunt in mallu' ala, ce de bunaciuni sunt in Bucuresti!!! bineinteles ca toate sunt adunate de prin tara, deci tot in provincie sunt fete frumoase :D
e greu, e tare greu sa fii barbat, sa fii inconjurat de atatea femei si sa nu-ti pierzi mintile. de aceea spun eu ca in ziua de azi femeile tre' sa tina bine de barbatii care le iubesc si le sunt fideli si sa aiba mare grija de ei. acesti barbati merita tot ce e mai bun pe lume pt ca nu-si pierd capul dupa alte femei si continua sa tina la cele de care s-au indragostit.
cand vezi atatea bunaciuni la un loc, cum am vazut eu la mall, NU TE POTI ABTINE sa nu te uiti si sa nu te gandesti "ce i-as mai trage-o aleia". iar cand vezi ca fata asupra careia ti-ai aruncat ochii iti intoarce privirea si-ti zambeste, e ca si cum toti muntii din lume s-ar pravali peste tine pt ca tu ca barbat te uiti la bunaciunea aia, ea la tine si tu nu poti sa-i faci nimic pt ca ai pe cineva...
eu n-am pe cineva dar is timid, asa ca e cam acelasi rahat :))

cum spuneam aici si aici si aici...e greu, e tare greu sa fii barbat! offf...