duminică, octombrie 19

dileme mari

si pt ca azi tot e ziua dilemelor, am mai dat peste una sau, mai bine zis, doua dileme mari. primind newsletter-ul de la situ' de matrimoniale pe care sunt inscris (dar pe care nu activez) am observat si profilul unei foste colege de liceu. iar dilema e...sa ma bag sau nu in seama cu ea?
sanse ar fi sa am pt ca in liceu ii cam placea de mine, dar pt ca mie nu mi-a placut de ea atunci nu am incercat nimic, iar acum am acelasi sentiment. nu-i genul meu, asta-i faza, ca asa ea e o fata dulce, blonda cu ochi albastri precum apa marii de primprejurul insulelor exotice si cu cristalinul inflorat. si cu sani mari cat casa. cu unul dintre ei am facut cunostinta in timpul unei ore de engleza cand, frig fiind in sala, am incercat s-o acopar cu geaca mea si s-o cuprind de mijloc insa mana mea s-a dus undeva mai sus :P

au trecut vreo 24 de ore de cand am inceput aceasta insemnare si pe care n-am avut posibilitatea s-o termin la timp. au trecut 24 de ore si odata cu ele si dilema mea daca s-o contactez sau nu. NU! nu simt nici un imbold de a intra in legatura cu ea, nici macar marimea sanilor ei nu ma impresioneaza intr-atat incat s-o invit in oras. degeaba e ea dulce daca e moale si nu ma incanta.

de ce nu pot fi si eu un barbat normal?