luni, august 25

chestii marunte facute lately

tocmai am mancat 3 felii de pepene. m-am umflat, nu mai pot... chiar daca incerc sa nu mai mananc nimic seara, pt ca am inceput sa ma ingras, uite ca nu ma pot abtine. sunt al naibii de flamand si de gurman.

pepenele l-am cumparat din banii pe care i-am facut la ocazie. am vazut eu ca pot sa castig niste bani draguti din asta, asa ca acolo in drumul meu unde vad un om cu mana ridicata opresc sa-l iau. nu cer bani la nimeni, cateodata si refuz sa primesc (de la gagicile dragute si batranii necajiti), dar ce-mi ofera omu' primesc. uite asa am reusit azi sa strang 45 de lei. bani foarte frumosi in conditiile in care reprezinta a 20-a parte din salariul meu si pe care am reusit sa-i strang in timp ce-mi vedeam de job. bine ar fi sa plec mai mereu cu Jumperu' ca sa scot si eu de-o maslina si sa nu ma mai uit ca un Beck's Lemon e 5,5 lei (futuvan gura cu preturile voastre!).

am observat in ultimul timp ca lumea se iubeste foarte mult, ca dragostea chiar exista si ca lasa femeile gravide. multe mamici mi-e dat sa vad in fiecare zi pe strada, semn pt mine ca oamenii se iubesc. ieri parca am vazut una cu o ditamai burta, ca burtica nu-i pot spune, de ma scarpinam in cap si ma miram cum de o poate duce. pesemne ca femeia aia o sa faca 3 copii.
de la serviciu pana acasa, in 10 minute de mers pe jos, 2 viitoare mamici am vazut.

iar daca oamenii s-au pus pe facut copii, s-au apucat si sa le dea nume aiurea. deja stiu de 2 fete pe nume Alesia si 2 nou-nascuti pe care o sa-i cheme Ianis. de unde pana unde numele astea? ce s-a intamplat cu clasicele nume romanesti, de ce trebuie sa inventam ori sa importam altele? numele de care am pomenit mai devreme nu sunt naspa, dar nu mi se par la locul lor intr-o tara si o limba cu multe nume propri la dispozitie. copilul nu trebuie neaparat sa aiba un nume rar ca sa se deosebeasca de ceilalti, e de ajuns sa-i dai o educatie aleasa.
pe copii mei o sa-i cheme Maria, Oana, Cristina, Malina, Adi, Cristi, Florin, Catalin, Mihai.

in sfarsit am trecut la actiune si mi-am facut cont pe un site de matrimoniale. de mult timp am zis eu ca o sa fac asta, iar acum, influentat fiind de catre un prieten, am trecut la fapte. avantul mi-a fost ok, doar ca mie nu imi place sa vrajesc fetele asa ca ce a urmat dupa avant nu a mai fost chiar atat de ok. nu-mi sta mie in fire sa ma bag aiurea in seama si sa folosesc texte si scheme ca sa puna fetele botu'.
de fapt, nici nu-mi plac fetele care pun botu' la vrajeala. pe iubita mea in niciun caz n-o s-o agat, ci mai degraba o s-o cuceresc si asta nu cu una cu doua.
pe site e fain ca-s multe gagici 30+, cum imi plac mie, doar ca toate vor relatii si nu aventuri :( si acu'...cine ar vrea aventuri cu un copil? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

fii sincer(a)!